Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, Skulebollen said:

Hei! Trenger tusj for og skrive på bilrute, som kan vaskes vekk.. tips 😁? Helst i butikk da det haster 

Tusj til whiteboard. Skal du ha hvit så finnes det på diverse hobbybutikker ala. Norli. Det meste på glass kan man vaske greit vekk. Worst case ta en post-it, skriv med vanlig tusj og teip over, så vasker du vekk limrestene fra teipen med sprit etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, E.C. skrev:

Tusj til whiteboard. Skal du ha hvit så finnes det på diverse hobbybutikker ala. Norli. Det meste på glass kan man vaske greit vekk. Worst case ta en post-it, skriv med vanlig tusj og teip over, så vasker du vekk limrestene fra teipen med sprit etterpå.

Skal stå nygift i bakruta på GT3en, så post-it lapp metoden virka vel kjip 😂

Har du erfaring med whiteboard tusj? Lager ikkje permanente merker i vindu, og renner ikkje utover og lager kvalme om det skulle regne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kvasi skrev:

Ang den tidligere diskusjonen her om hengervekt. Kikker på E70 og kom over dette i en annonse:

Denne kan trekke 3500kg, som innebærer ekstra oljekjøler til girkassen.

Ja, det er jo feil. Det er nok en ekstra kjøler til kjølevann, som er lokalisert på førerside under tåkelys, bak gitter.

Endret av Otis
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Skal stå nygift i bakruta på GT3en, så post-it lapp metoden virka vel kjip 😂

Har du erfaring med whiteboard tusj? Lager ikkje permanente merker i vindu, og renner ikkje utover og lager kvalme om det skulle regne?

Er det du som skal gifte deg? Å såfall gratulerer 😀 

Det med bryllupsbil er alltid gøy, jeg hadde jo ett ønske om en gammal BMW. Hadde lyst til å spør en god bekjent som har en rød E34 B10 BiTurbo (den Concorde bilen) men gammel BMW med spoiler samsvarte ikke med hva kona så for seg.  Så vi kjørte i fra kirka i en 1957 Rolls Royce, litt gøy det også 👍

253E2563-7E64-4C84-8C0B-077B568EDB00.thumb.jpeg.52312dc87fdb7679c59aeb148fe3bf29.jpeg

G30en var bryllupsbil for min kusine, men det var litt i siste liten pga den opprinnelige bilen (gammel amerikaner) fikk trøbbel. Så det ble uten pynting 😅

ECF40714-BB48-4B12-A41F-D21ABCD38C6B.thumb.jpeg.43e13e658a2cde881e6b7e237206b05c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok meg selv ja😊 syns det er litt stas og kunne stille med egen bil.. bakdelen er at det er toseter så jeg må vere edru når jeg skal si ja😂

Valget har lenge stått mellom 635en og GT3en, 635 blir nok aldri solgt så sånnsett hadde den vert stas og bruke, på samme tid som det er en klassiker.. Men GT3 er nå GT3🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skulebollen skrev:

Er nok meg selv ja😊 syns det er litt stas og kunne stille med egen bil.. bakdelen er at det er toseter så jeg må vere edru når jeg skal si ja😂

Valget har lenge stått mellom 635en og GT3en, 635 blir nok aldri solgt så sånnsett hadde den vert stas og bruke, på samme tid som det er en klassiker.. Men GT3 er nå GT3🥰

Gå for GT3, uten tvil 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skulebollen skrev:

Er nok meg selv ja😊 syns det er litt stas og kunne stille med egen bil.. bakdelen er at det er toseter så jeg må vere edru når jeg skal si ja😂

Valget har lenge stått mellom 635en og GT3en, 635 blir nok aldri solgt så sånnsett hadde den vert stas og bruke, på samme tid som det er en klassiker.. Men GT3 er nå GT3🥰

Lykke til med den store dagen!😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sveigis skrev:

Lykke til med dagen idag og gratulerer til dere begge 😊 @Skulebollen.

Nå ler jeg her altså og mulig jeg tar helt feil ,men midt inni bryllupskaos ,må man glimte innom Bimmers 😅,sånn skal det pokker meg være 🙏🙏🙏

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Skulebollen skrev:

Er nok meg selv ja😊 syns det er litt stas og kunne stille med egen bil.. bakdelen er at det er toseter så jeg må vere edru når jeg skal si ja😂

Valget har lenge stått mellom 635en og GT3en, 635 blir nok aldri solgt så sånnsett hadde den vert stas og bruke, på samme tid som det er en klassiker.. Men GT3 er nå GT3🥰

Hadde gått for 635en, uten tvil ;) Men gratulerer med kommende bryllup 🍾🥂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...