sveigis Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Liker at det blir solgt drømmebiler lokalt 🙌🙌: Rått: Tenker der er en som gleder seg ja: E.C., Walkabout, Evopower og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Flotte de der ja ja ikke mange 8 serier som blir solgt generelt. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 7 minutter siden, Evopower skrev: Flotte de der ja ja ikke mange 8 serier som blir solgt generelt. Ja knallpene og som du nevner ,så er ikke dette biler man ser for ofte . Vet der går en i Sandefjord som er kjøpt ny i Vestfold hvertfall.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 16, 2023 Share Skrevet Mars 16, 2023 Mener det var en bruker her som driver med dekk og felg men jeg kommer ikke på hvem det var. Noen som kan friske opp hukommelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 16, 2023 Share Skrevet Mars 16, 2023 9 minutter siden, Kvasi skrev: Mener det var en bruker her som driver med dekk og felg men jeg kommer ikke på hvem det var. Noen som kan friske opp hukommelsen? @turbojugen ehaugsnes og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 16, 2023 Share Skrevet Mars 16, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: @turbojugen Stemmer! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 I3s’n vår varsler om bremse bytte fremme om ca 6000km, men siste dagene har bremse pedalen blitt knall hard. Man må stå på bremsene for å trykke pedalen litt inn, og selv etter 10+ kjempe harde nedbremsinger er det ingen forskjell i pedalen. Noen som vet årsak? Når vi kjøpte G30 540i ble den levert med elendige bremser, nesten ikke klosser igjen men da var bremse pedalen kjempe myk og gikk rett ned i gulvet ved svak bremsing. Så det stikk motsatte av hva som skjer på i3’n. Ingen rust på bremsene og vi har ganske mildt vær nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 Høres ut som vakuumpumpe eller bremsekraftforsterker er defekt. Opplevde noen få ganger lignende på min i3, men det var nok pga 100% batteri og nedoverbakke og dermed ingen regenerering. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 1 time siden, Lars89 skrev: Opplevde noen få ganger lignende på min i3, men det var nok pga 100% batteri og nedoverbakke og dermed ingen regenerering. Ja det har jeg tenkt på, hva skjer når batteriet er helt toppet opp og man begynner å kjøre ned en lang og bratt bakke. Hvor gjør den av strømmen? Kan den da koble ut regenerering helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 En elbil med fullt eller nesten fullt batteri vil ikke kjøre regenerering, så den vil ikke bremse i det gasspedalen løftes opp. Frykt ikke, de vanlige bremsene er fortsatt der, akkurat som på fossilbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 For min egen del med i3en føltes det som langt dårligere effekt enn med vanlige bremser. Det var som å bremse uten hjelp av bremsekraftforsterker. Dette er neppe meningen og virker å være en glitch som kan skje av og til. Relativt mange andre som har opplevd det samme, også på andre merker. Ikke nødvendigvis en elbil-relatert feil, men uansett en ekkel følelse når det skjer. På jobb tar jeg det uansett rolig de første få hundre meterne da man ikke aner hva slags grove feil folk presterer å kjøre rundt med. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 18, 2023 Share Skrevet Mars 18, 2023 Litt blandede følelser med denne XM bilen 😕 MrElg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mars 18, 2023 Share Skrevet Mars 18, 2023 Fordelen er at man kan smelle på åtte tusenmetere og sikkert en ledbar i front uten at det blir verre. Snagg30, hemperen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 20, 2023 Share Skrevet Mars 20, 2023 Noen som kjenner E36 delemarkedet? Har ett breddekit liggende jeg fikk med en coupe som jeg ikke blir å bruke selv. Tror det er felony form. Finner ingenting tilsvarende til salgs i Norge, men koster 1000usd fra USA. Hva kan man selge noe sånt for? 💁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 20, 2023 Share Skrevet Mars 20, 2023 33 minutter siden, Kennethe34 skrev: Noen som kjenner E36 delemarkedet? Har ett breddekit liggende jeg fikk med en coupe som jeg ikke blir å bruke selv. Tror det er felony form. Finner ingenting tilsvarende til salgs i Norge, men koster 1000usd fra USA. Hva kan man selge noe sånt for? 💁 Fitment lab er kopien av disse. De selger for en grei sum med penger. Er fort 5-6000,- for de kittene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå