Skulebollen Skrevet Mars 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2021 Ble import ja. Var utålmodig etter og ha manglet sportsbil som står uansett ubrukt i garasjen noen mnd.er, så når denne kom ut i racing gelb, og med kun 10k på telleren rett før jul klarte jeg ikke lavær.. Så ble handel når euroen var på topp🙈😂 Er vel nesten topputstyrt ( til og vere en GT3 😅 ) Måtte ha original dab, skinnsydd dash og noselift. Ellers, siden det er endel utstyrsfreaker på bimmers kan man jo nevne litt utstyr Porsche fant ut man kunne droppe og levere på bil i denne prisklassen 🙄😂 Ryggekamera Keyless PDC Adaptiv cruise Og alt av førersystemer.. Er antisladd og abs 😬 Og brutalt rå lyd fra en sugemotor som går til 9k🥰 ///M-ini95, fxslin, BTS og 34 andre reagerte på dette 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Gratulera med gul bil! Ein kan meina so mangt, men Porsche e sjeldan feil 😎 Kan eg spørra om korleis land du handla frå? Vurdera sjøl å handla ein motorsykkel frå Tyskland, men ha aldri gjort nåke slikt sjøl, og veit ikkje heilt kem eg kan kontakta mtp import 🤔 Og har du nåki spesielle planar med M5'en? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Fantastisk kul 911! Helt korrekt farge Spent på E34en jeg også! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Jeg banner i bimmers kirka nå, men tror ikke du kommer så mye nærmere perfeksjon enn det der. Gratulerer med ny bil 😄 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 (endret) skal man bruke over en million på en bruktbil så er det vell ikke noe bedre alternativ en 911 gt2/3 ? gratulere med rå(e) bil(er) ! Endret Mars 11, 2021 av Ingvaldsen Saltkjelen og Skulebollen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2021 18 timer siden, RF91 skrev: Gratulera med gul bil! Ein kan meina so mangt, men Porsche e sjeldan feil 😎 Kan eg spørra om korleis land du handla frå? Vurdera sjøl å handla ein motorsykkel frå Tyskland, men ha aldri gjort nåke slikt sjøl, og veit ikkje heilt kem eg kan kontakta mtp import 🤔 Og har du nåki spesielle planar med M5'en? 😁 Handla fra Tyskland. Fikk hjelp av importerbil.no til frakting + kommunikasjon 😊 M5 er prosjekt, full service nå og fiksing av en god del smådill. Så blir det forhåpentligvis heillakkering til vinteren igjen. Skal til på en garasje til, så mulig m5 må vente da.. Men skal få surra meg til egen tråd på den😁 1 time siden, HalvorK skrev: Jeg banner i bimmers kirka nå, men tror ikke du kommer så mye nærmere perfeksjon enn det der. Gratulerer med ny bil 😄 Ja gikk fra ( i mine øyne ) en av de absolutt råeste bilene Bmw har på markedet.. Så var liksom ingenting og oppgradere til😅 Porschen var ett greit steg opp iforhold til ræserbil😎 Skulle dog bare mangle til nesten doble prisen.. Men ja, Bilen er perfekt både inni og utenpå, vet kun om en bil som jeg syns er råere på denne jord, og det er faceliften av min😅 men da passerer man 2 tallet🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Gratulere så mye med nye biler! Helt rått det her får vi se noe flere bilder snart av den gule ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 @Snagg30 Tar generelt veldig lite bilder av bilene mine😅 pluss at vi er vel på feil forum.. men slenger med ett par fra visning og første banehelg😊 Baller på seg når man kjøper banebil ( gt3😅 ) og bor 7-9 timer unna nærmeste bane.. så har funne ut at f11 må byttes i x5 så man får seg trekkbil med plass til resten av familien.. Så vet man hvor feriene skal gå fremover 😂 Legger ved annonse https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=219359547 ogee1, hsd, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Moro med Porsche da! Er vel sprek nok 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2021 Lite interesse for f11en 🤔 formeninger om annonse/pris? Prismessig er den jo priset utifra lavest prisede tilsvarende biler på Finn Fullt klar over bilder kunne vert bedre, men man ser da at bilen er fin🙈😅? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 Oppdateringer her då? Har vel skjedd litt i bilparken igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 På 27.6.2021 den 22.39, GtiGtr skrev: Oppdateringer her då? Har vel skjedd litt i bilparken igjen Du tenker på at 520d er solgt, og istedenfor f15 x5 ble i4m50 litt spontant bestilt🤔? Noe som igjen førte til at jeg delvis spontanhandla en e53 X5 og 100% spontanhandlet svær vogn som i4 ikke har lov og drage🤔😬 mathiseeen, fupsaker, TRF og 11 andre reagerte på dette 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Kanskje det ja. "Følg med i morgen" passa bra når det kjem til din bilpark 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 30, 2021 Share Skrevet Juni 30, 2021 Eg og skulebollen ( med fleire) var til Geiranger for noken veker sidan, legg ved noken bilder eg tok i Stryn 😛 . Beklager at eg ikkje har bilder uten linselusa. fupsaker, StigJ, Orjan og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Skulebollen er ivrig med oppdateringer her, men eg snik inn bilder av dagens tur til Ålesund 🥳 Eg kan også informere om at det har skjedd noke spennande på bilfronten hans, og han har no fleire VAG enn BMW 🙊 Fortsetter dette så får han VACN medlemskap med meg til jul 🤷♂️ papertiger, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå