Ron Jeremy Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 30 minutter siden, Orjan skrev: Nå er den ute… https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151385706 En av de flotteste bilene på bimmers, velholdt klassiker som bare øker i verdi. Men som samtidig kan brukes og nytes, men som du selv sier - det er en tid for alt. Til syvende og sist, alt er til låns. Måtte den få et godt hjem! 👍🏻 fupsaker og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Så fantastisk flott B3, en skikkelig deilig godværsbil! Ron Jeremy og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Håper neste bil og blir en flott alpina og at denne havner i hendene på en som tar vare på den og ikke minst er aktiv på treff for denne bilen fortjener og komme ut og bli vist fram👍😃 fupsaker og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Fine bilder! Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2021 4300 klikk på annonsen, men ikke et skambud en gang… får prøve på nytt til våren tenker jeg. StigJ, Marius2002, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 6, 2021 Share Skrevet Oktober 6, 2021 14 minutter siden, Orjan skrev: 4300 klikk på annonsen, men ikke et skambud en gang… får prøve på nytt til våren tenker jeg. Jeg er sikkert 10 av de visningene, kunne godt tenkt meg denne her hanssae, Orjan og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 6, 2021 Share Skrevet Oktober 6, 2021 3 hours ago, Orjan said: 4300 klikk på annonsen, men ikke et skambud en gang… får prøve på nytt til våren tenker jeg. Desverre alt for mange som ikke vet sitt eget beste 🙄 Ampera, Orjan og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 6, 2021 Share Skrevet Oktober 6, 2021 Ja syntes det er rart den her ikke ble solgt med en gang med så lav km.stand. Ser jo M3 ligger jo som regel ute til høyere pris og høyere km.stand. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2021 Da er den trygt parkert for vinteren 😊 Ampera, M-jakob, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 Det var en rar plass å vinterlagre... mslello, Dusy, M-jakob og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 Har jo fulgt her en stund Ørjan og det er jo en makeløs e36 du har.😊 Angående salg ,prøv igjen til våren kan jo godt hende at der er flere kjøpekåte da . Vår ,varme i luften og mer åpne lommebøker .😇 Ikke minst ofte så går jo mange ekteskap til helsike vinterstid ,og da må jo den lidende mannen ha noe å trøste seg med 😅 Uansett flott bil dette. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2021 41 minutter siden, sveigis skrev: Har jo fulgt her en stund Ørjan og det er jo en makeløs e36 du har.😊 Takk skal du ha - er jo ikke sikkert lysten til å selge blir like stor heller, så vi får se hva som skjer. Er jo noe med en gammel bil med en frisk rekke6'er sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2021 God jul godtfolk! tambur4, mslello og BMWE39turbo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 23, 2021 Share Skrevet Desember 23, 2021 Denne Alpinaen er jo også noe for seg selv.. Jeg tror om du ender opp med å selge den, vil du angre mer enn den er verdt i penger.. om det gir mening Forresten flott sted du parkerte den for vinteren På 21.10.2021 den 18.55, Orjan skrev: Da er den trygt parkert for vinteren 😊 Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 23, 2021 Share Skrevet Desember 23, 2021 Denne må da ha sitt marked? Kunne absolutt vært interessert om det ikke var for at jeg alt har en bil i denne kategorien. Håper i hvert fall den går til noen som tar vare på den. (Om du klarer å la den gå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå