Gabz Skrevet September 6, 2018 Share Skrevet September 6, 2018 Ser meget bra ut lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2018 (endret) Lite som skjer for tiden, men bilen skal vinter lagres snart og da er det greit å gjøre den klar for neste sesong. OSD bremseservice: Bremseklosser var restet i Tyskland fram til slutten av November så da måtte det til EBC klosser denne runden: Rustne og stygge bremser: Inn med de nye: Sandblåst alt, god som ny: Endret Oktober 4, 2018 av lagunilla ///M-ini95, mslello, magneten og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 10, 2018 Forfatter Share Skrevet November 10, 2018 Ok folkens. Ettersom denne bilen er solgt så trenger jeg deres hjelp med å velge riktig bil. Valget står mellom trenbiler, der to av de er solgt ny i Norge, mens den tredje befinner seg i Europa. 1. British Racing Green M3: 2. Jubelee Silver M3: 3. Yas Marina Blau M3: Alle bilene er 2018 og har like mye utstyr. Bil nummer to mangler M-Performance utvendig. ogee1 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Alle er fine og unike på sin egen måte. Du kan egentlig ikke velge feil sånn sett. Men 2 er mest stilren syns jeg personlig. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Litt gira på å se BRG i dine hender 😏 ogee1 og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 BRG fargen er vel ikke så vanlig å se, så du ville skilt deg ut godt med den tenker jeg. Jubelee Silver ser veldig klassisk og elegant ut, men det minner meg altfor mye om gråfargen på en ordinær 3 serie. Vet ikke helt om den fremhever råskapen i M3 designet. Yas Marina er utrolig blikkfang og pen farge, men den er vel blitt en sånn "starterpack M3/M4" farge som alle har? Du har nå hatt 2 røde biler, og en blå (E39), syns du burde prøve deg på en grønn når det er sagt har jeg kun sett Yas Marina live, og alle fargene er pene på hver sin måte lagunilla, Daniel. og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 British Racing Green! tobiasrast reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Veldig vanskelig valg! Jeg hadde gått for nr 2 eller nr 3 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Den grønne eller grå, liker normalt blå BMW, men Yas Marina er mindre pent i mine øyne. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Ville satset på grønn. Utrolig kul i den fargen. Minner meg også mye om E-36 M3 GT 👌 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2018 Share Skrevet November 10, 2018 Må stemme for Yas Marina. Ikke fullt så uvanlig men fortsatt en voldsomt kul farge. Gratulerer med salg også lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Den så utrolig bra ut i grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Austin yellow da? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Fine alle tre, men jeg er svak for Britsh Racing Green. Det gir meg E36 GT -vibber. Jeg liker egentlig ikke grønne biler, men BRG er unntaket. Derfor stemmer jeg BRG British Racing Green har også litt histore bak seg, både fra nevnte E36 og ellers: https://en.m.wikipedia.org/wiki/British_racing_green Det er kult ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 (endret) Om det står mellom kun dei tre bilane så hadde eg utvilsomt valgt den grøne pga historie og E36 M3 GT-vibben. Men heilt ærleg så hadde eg sett etter ein M3 i fargen Speed Yellow 😎 Endret November 11, 2018 av RF91 lagunilla, magneten og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå