Ivrig86 Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Sier det igjen... ekstremt deilig alt du gjør med denne!!! Helt perfekt!!!😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) Takker @Poppy, @Gabz og @Ivrig86! Alt ble litt bånn gass i går, så her er litt bedre bilder av adapterene. Superpene synes jeg Herlig nå altså Litt bil også CSL-i-fise-ringen av motoren har fått offisiell oppstartsdato førstkommende mandag, ca.! Bilen har aldri vært mer klar Endret Oktober 5, 2018 av magneten R Andersen, KimH, HenrikSolberg og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Meget pent, likte bryteren fra e36! Men du har ikke vurdert å lakke de tre skruene over bryteren? De tar litt mye oppmerksomhet 😜 RF91 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) Sorte bolter Magne, SORTE bolter! Ellers så setene rimelig digg ut. Men jeg synes ekstremt synd på de originale setene da.... Endret Oktober 5, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Dette ble jo lekkert! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Perverst deilig! (mangel på bedre uttrykk) Er så gjennomført og likte touchen med å beholde justeringen på skinnene. Gleder meg til å prøve denne igjen nå. Men som mange andre her, så vred jeg meg når jeg så OEM stolene. Men dette er vel et av de få tilfellene hvor målet helliggjør midlet! Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Må lakke resten av skruene og da magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Ja helt klart lakke de boltene.😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 (endret) Takk skal dere ha @norbakken, @StigJ, @ahj & @fxslin! Originalstolene måtte ofres for the greater good Er det bare jeg som liker de tre science-fiction-boltene? De hinter frempå at her lurer det seg noe lureri Jeg sprakk og lakkerte mutterene da hvertfall Litt av et gruppepress her Men først hentet jeg min nye skiltplateholder fra Lakkhallen! Jeg har alltid følt det ser litt jalla ut å ha skiltet rett på fangeren, fikk aldri slått meg til ro med det. Det ser hvertfall mye bedre ut på alle andre E46 Coupéer med skiltplateholder, så vi satser på dette blir bra Den skal selvfølgelig festes med magneter Som dere ser måtte magnetene bygges opp av noe, og etter et hot tips fra @awt om isopor, og han hadde til og med isopor på lur til meg, så var det ikke vits å tenke lengre Magnetene på fremsiden er "for baksiden" de også Den nedsenkede delen ligger klin inntil bilen. Av med fangeren for å fjerne de gamle magnetene. De satt veldig godt med Biltema-hurtiglimen altså! Et lite sideprosjekt. Lakkering av mutterene til stol-adapterene. Og jeg gikk amok med tusjen for å pynte litt på lakk-slitasje Det lakkeres. Bildet er tatt med blits, så boltene ser veldig hvite ut Alkantara-folien min brukes som beskyttelse mot fangeren Perfekt! Det må da vel være ca. midten! Magnetiserte magneter. Merker av hvor de skal være før jeg tar lim på én og én Der var de limt på 18 magneter. Nydelig! Kunstverket etter røring i lim! Mens fangeren er av kan jeg endelig montere OEM-CSL-gap-listen min Den som er på nå er tetningslist fra Biltema. Ny OEM-list Av med den gamle. Den nye. Volvolist med hatt Der var den klæska på Fanger på og bil snudd Ser bra ut med skiltplateholder uten skilt hvertfall! Verdens nyeste skilt Kjører på med silikonfjerner på begge deler. Dobbeltsidig tape fra Biltema. Funker fjell den Sånn Veeeeeeeeldig fornøyd! Dette ser mye smartere ut synes jeg Og den henger som juling! Mye bedre enn noen av skiltene mine Men den er jo vesentlig tyngre også da Endret Oktober 5, 2018 av magneten Saltkjelen, Orjan, KireS og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2018 Share Skrevet Oktober 5, 2018 Snart ligger skiltet i en grøft. Biltema-tapen suger nemlig. På den positive siden vil du derimot få nye kjennemerker om det skjer. uglefossen, Designer, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 Den ser nesten helere ut med skilt på Pent begge deler hvertfall fupsaker, Saltkjelen og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 Skiltet er fremdeles på etter en våt prøvetur Digg at bilen føles så "ferdig" ut nå, med tanke på både skiltet og fine stoler Den må fremdeles senkes lengre ned framme, da Men de Cup 2-dekkene altså. Når det regner kan skru-av-DSC-knappen kalles "Teleporter meg til nærmeste autovern" De er magiske når det er tørt da, og helt utrolige når de er kjørt varme i tillegg AlexHD, ogee1, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Fiffig løsning med magneter på den lakkerte skiltholderen. Bilen ser for øvrig mye mer helhetlig og original ut med skiltholder på plass! magneten og Ivrig86 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Takker @Saltkjelen! Helt enig Nå blir jeg bare glad av å gå mot bilen med skiltet montert fremme, før var det nesten litt "sukk" Småfjong profil Fikk en hyggelig kommentar på Instagram fra leverandøren av setene mine Litt kult at de stalket meg opp og kommenterte I tillegg har jeg plutselig nådd 2000 følgere Gøy altså Får spamme litt bilder så @Designer blir glad Ellers bor den stille og rolig på plassen sin CSL-i-fise-ringen av motoren har selvfølgelig blitt utsatt igjen, igjen. Monterings-duden som skulle hjelpe meg måtte reise ut på jobb før tiden, så montering skjer når jeg kommer hjem fra Belgia Ivrig86, Designer, Tollefsen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 10, 2018 Share Skrevet Oktober 10, 2018 Belgia... Bytter det at vi snart kan se fram til et reisebrev fra et Spa-opphold? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå