Gå til innhold

Klovner ødelegger for oss alle.


DonaldT
 Share

Anbefalte innlegg

Ja slik oppførsel er helt idiotisk, dette går bare ut over alle andre i BMW miljøet. Spinning og bruning er gøy, ut over at jeg ikke driver med det selv (har 520 med automat og 540 med xDrive så det sier seg selv at bruning ikke er på agendaen her). Men det er en plass og tid for alt, og når man kjører på ett sted som Atlanterhavsveien så går det an å oppføre seg som folk. Det at man deltar i ett arrengement er ingen unnskyld for hooligan oppførsel. Dette er ett av Norges fremste og mest besøkte turistattraksjoner, svarte dekkmerker her er rett og slett forsøpling. 

Så takk skal dere ha. Nestegang så blir vel ruta lagt om, eller politiet kommer til å henge over arrengementet som en hauk. Og klippene fra Norge i en internasjonal storfilm blir kanskje færre pga dette, da sener tas ut pga stygge merker. Nå har jeg sett alle James Bond filmene, og jeg kan ikke si jeg husker å ha sett rester av lokal hærverk på lokasjonene de har filmet. Men det er kanskje fordi handlingen i Bond filmene aldri har vært i Norge før, altså er dette en gylden sjanse til å vise frem vårt flott land...med burnemerker i gatene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Det er vel mest av alt dårlig timing og uflaks.

Jepp! Hadde det vært filming uka før, så er det ingen som hadde brydd seg om dekkmerkene.
Det har vært dekkmerker der etter hvert eneste treff , og mediadekningen da har kun basert seg på deltagelsen.
Og det vil mest sannsynlig dukke opp igjen neste år uavhengig av rute 😛

Jeg mener fortsatt dette burde vært fanget opp av produksjonen i forkant.
Hadde blitt det samme om noen skulle filme i Karl Johans gate noen timer etter 17. mai toget og klaget på søppel o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det var med dårlig timing eller noe annet så er det uheldig uansett. Vi som liker bil må begynne og tenke mere på omdømmet vi har blant andre folk og da er ikke oppslag som dette veien og gå. 

Uten sammenligning forøvrig så har vel mange av dere vært på Rudskogen. Noen som vet hvorfor det er 70 sone der? Det er p.g.a. oppslag som dette med folk som ikke kan styre seg etter treff. Det var ett par Cosvorther som forulykket med kort tids mellomrom etter treff. Da ble det fort protester og 70 sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Jævla hårsåre butthurt folk det var her då. Ingen som sa noe når di filma drifte film over atlanterhavsveien? Det er litt tradisjon i bilmiljø at noen spinner på treff. Sånn har det alltid vært og forhåpentlig forblir. Litt av sjarmen

 

Neida! :) For å få alt på det rene; ingen visste om Bond-filmen, ingen. Det er hele tiden masse gummispor i veibanen der og ved kafeen der er det som regel donuts-spor ut på veien (ihvertfall alle gangene jeg har vært der, nå er det et år siden ish jeg var der sist). Så researchteamet kunne ikke ha gjort godt nok arbeide med å studere asfalten (:lol:). Så de som burnet på treffet gjorde kanskje bare en brøkdel av det som allerede var der. Det som for min del ikke er bra er at det ikke respekteres arrangørens ønske. Fordi det går utover de til slutt slik som nå. Dette har skjedd hvert år og hvert år ber de folk om å roe seg, forskjellen i år er at Bond skulle spille inn og det fikk landsdekkene omtale i media og ikke bare lokalt som årene før. Det skaper blest og unødvendig mye styr -> Som jeg linket til på forrige side. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fineste med denne saken (for å vinkle litt positivt), er at den hyggelige damen som uttalte seg fra Statens vegvesen var edruelig nok til å si "Oppførselen er beklagelig og bør ikke foregå på offentlig vei", snarere enn de mer normale uttalelsene ala "galskap" eller "livsfarlig kjøring". Jeg leser kanskje i overkant mye mellom linjene, men jeg leser det som at hun tenker at "Ja det er unødvendig, men kanskje ikke verdt en forside i Dagbladet." - og det har hun i så fall helt rett i. :D 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, viggo E34 skrev:

samtidig bedrives burning innspillingen opp og ned trollstigen noe som og bremser James Bond innspillingen:rompe:

er vel noe dekkmerker der og tenker jeg :whistle:

Er nok de samme folkene som har vært på GS Treffet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

off, det er mange som er født gamle og bittre, vi snakker om ei veistrekke langt ute i ødemarken omtrent ,

om noen spinner og herjer der, hva er problemet?. ja det blir dekkmerker, men med tid og stunder så blir det borte også. 

å det at det skulle spille inn en james bond film der kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...