Ampera Skrevet April 24 Forfatter Skrevet April 24 (endret) Selv om du kjøper ny bil er en ikke like fornøyd men alt. Måtte få rydde litt. Da ble det riktig. Endret April 24 av Ampera Ron Jeremy, BimmerFan!, Morten B og 10 andre reagerte på dette 13
BrokeBoi Skrevet April 24 Skrevet April 24 (endret) Det finnes vel ingen på bimmers.no som er fornøyd med bilen sin slik den kommer fra fabrikk, det er alltid et eller annet som er feil. 😅 Endret April 24 av BrokeBoi Saltkjelen, papertiger og Ampera reagerte på dette 1 2
Haug530D Skrevet April 24 Skrevet April 24 20 minutter siden, BrokeBoi skrev: Det finnes vel ingen på bimmers.no som er fornøyd med bilen sin slik den kommer fra fabrikk, det er alltid et eller annet som er feil. 😅 Men så er nå individualisme en fin ting spør du meg , alle trenger ikke å kjøre hvit eller sort Tesla 😂 Saltkjelen, BrokeBoi, Ampera og 1 annen reagerte på dette 2 2
BrokeBoi Skrevet April 24 Skrevet April 24 @Haug530D Så har vi jo også de med hvit Tesla og ørten performance deler fra Temu. Jeg vet ikke helt om jeg er så fan av individualisme i det tilfellet. Snagg30 reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Da var første vask unnagjort Lars89, Marius2002, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 time siden, Ampera skrev: Da var første vask unnagjort Tenker du har det bra i denne 😊 Var en som løste ut M2 cs i Arendal på torsdag når jeg var der i forbindelse med eu kontroll . Godt og se noen kjøper fossilt og sportslig enda 😎 papertiger og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå