Ampera Skrevet August 9 Forfatter Skrevet August 9 Har også kjøpt meg ny høytrykksspyler, fått den fastmontert med 15 meter slange. Fikk testet den i dag. hanssae, Morten B, KireS og 8 andre reagerte på dette 10 1
Ampera Skrevet August 9 Forfatter Skrevet August 9 (endret) Tok også en sjekk etter at bilen har vært på service og byttet luftfilter. Har og gjort små oppgraderinger innvendig. Endret August 9 av Ampera sveigis, hemperen, skoglund og 18 andre reagerte på dette 20 1
Ampera Skrevet Søndag kl. 19:03 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:03 Da fikk jeg mulighet til og kjøre M2 på vekta for og se hva den veier. Vekt oppgitt i vognkort: egenvekt kg. 1687. Verdier fra vekta til Statens vegvesen kg. 1680. Det er akseptabelt. Lars S, ///M-ini95, Ron Jeremy og 10 andre reagerte på dette 11 2
Ampera Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Grimstad. Lars S, BimmerFan!, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
Haug530D Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden På 9.8.2026 den 16.24, Ampera skrev: Har også kjøpt meg ny høytrykksspyler, fått den fastmontert med 15 meter slange. Fikk testet den i dag. Kjøpte slik pistolhåndtak som du har der til min høytrykspyler ifra Aliexpress og det er helt genialt, da kommer man for eksempel til i understell og slikt, jeg kjøpte den forøvrig da jeg skulle fjerne møkk og dritt ifra undersiden på Atlas Copco kompressoren jeg holder på og restaurere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå