Ampera Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 Da alle snakker om det grønne skille! Grønt står for natur og vår, liv og fruktbarhet. Grønt kan også stå for umodenhet, misunnelse eller sjalusi. Da er dette det riktige fargevalg for i4 M50, går i produksjon uke 21! mslello, Slavearbeider'n, Chris A og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Tøft. Selvom det ikke er så gromt som M5 så gleder jeg meg til å se fargevalget ditt. Dette kan ikke bli annet enn bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Tøft. Selvom det ikke er så gromt som M5 så gleder jeg meg til å se fargevalget ditt. Dette kan ikke bli annet enn bra Må jo ha bil til småkjøring, til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Tøft! Hvilken farge av disse endte du opp med? Har du låst deg helt på farge nå eller er det nå jeg skal foreslå valget jeg ikke turte - Urban Green? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2023 (endret) Veggpynt! Endret Mars 29, 2023 av Ampera sveigis, skoglund, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 30, 2023 Share Skrevet Mars 30, 2023 Har du sett siste trend nå, og bygge om til CS style farge i lyktene? https://ind-distribution.com/products/motorsport-f90-m5-cs-yellow-daytime-running-light-led-module-set Krever bare en liten modul @Saltkjelenhadde sikkert gjort det Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2023 48 minutter siden, flobben skrev: Har du sett siste trend nå, og bygge om til CS style farge i lyktene? https://ind-distribution.com/products/motorsport-f90-m5-cs-yellow-daytime-running-light-led-module-set Krever bare en liten modul @Saltkjelenhadde sikkert gjort det Har sjekket dette, men i USA har de ikke levert BMW med laserlys, denne er for, biler med led. Det kommer nok flere alternativer. F90 M5 Pre-LCI (2016-2020) Adaptive LED Headlights Also fits G30 5-Series with Adaptive LED corresponding headlight option. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 3, 2023 Forfatter Share Skrevet April 3, 2023 (endret) Da var temperatur og snøfri gårdsplass slik at det var mulig å vaske bilen uten at en er styrt av poletter og tid. Tok en lett vask utvendig med skikkelig spyling under og inne i hjulhusene. Skal ta en grundig vask over påske når sommerdekk skal på. Litt før, under og etter. Endret April 3, 2023 av Ampera danskiii, BimmerFan!, KKME30 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 7, 2023 Forfatter Share Skrevet April 7, 2023 Flott på fjellet, tar enda noen uker før det blir snøfritt. Ønsker alle en fin påske! Chris A, Skulebollen, HakonLimseth og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 Nye sommerdekk for sesongen, nyvasket med sommersko. Klar for ny sesong. mslello, Morten B, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 Nydelig enkelt og greit 🙏 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 19, 2023 Forfatter Share Skrevet April 19, 2023 Årets første luftetur med F10 etter over 5 måneders vinterpause. Startet tvert!. Fikk en lang kjøretur og fersk bensin. Gud som bensinprisen varierer. Jessheim kr. 20.53, Kløfta 5 km unna kr. 24.75. Nå vil dette bli bruksbilen noen uker. Skal inn på service og EU innen 1 juli. Hadde tenkt å ta et oljeskift, men den skal ha hovedservice innen juli, har kun kjørt 10 000 km siste oljeskift. Moro med F10! Siste bilde F10 ut på kjøretur, batteribil fikk påfyll av KW. sveigis, danskiii, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 22, 2023 Forfatter Share Skrevet April 22, 2023 (endret) Liten tur Vålerbanen. Flott temperatur. Takk for hyggelig dag til @Skulebollenog @Snagg30. Ønsker de begge god tur hjemover! Endret April 22, 2023 av Ampera GtiGtr, mslello, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 30, 2023 Forfatter Share Skrevet April 30, 2023 Da var årets første treff unnagjort, jaggu ble det en pris som fineste 2020 -tallet! Stort oppmøte og mange flotte biler! Vant også 2 vaskepakker i lotteriet, men med så mye vaskeutstyr jeg nå har, kan jeg slutte å kjøre og bruke all fritid til bilpleie.😇 Kjekt å ha, trenger ikke bruke penger på annet enn bensin de nærmeste månedene. 😁 Fahad, sveigis, hanssae og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 Gratulerer så mye .😊 Tenker der var mye fint ja . Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå