Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn må du dessverre regne med når man endrer på bilen. Ved oppdatering må alt kodes inn igjen, veldig irriterende. 
Enten må du leve med at det må kodes inn hver gang det kommer en oppdatering, eller du må skru av oppdateringer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er F90 tilbake fra verksted med nye deler slik at jeg igjen har adaptiv cruskontroll. Fikk melding fra verksted etter programmering. Ny feil, Tilleggsarbeid identifisert for HT23265. De var klar for å bestille, men det eneste som må gjøres er å plage😊 @Saltkjelen, med ny programmering av blinklys. Total kostnad kr. 0, skulle de ha for ny modul. Flott med nybilgaranti. Radar ble skiftet det hadde kommet inn vann. Kostnad hvis jeg selv måtte betale ca. 40 +. Har heldigvis enda 1 år igjen med nybilgaranti.

Screenshot_20231017_181756_Opera Mini.jpeg

IMG_2277.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter 1 desember vil prisen på serviceavtale øke med fra 25-35 %. Jeg fikk da endret min avtale til 10 år og 100.000 km, på F90. Da har alle servicer etter BMW sine krav kostet meg totalt under kr. 40.000. Det er ganske befriende å bare levere bilen til service og få nøkkel å kjøre og vite at alt er betalt. Alle servicer de neste 60000 km er betalt.

Har også samme avtale på F10, den kostet meg totalt 35.000. Den går ut i oktober 2025.

IMG_1559.png

IMG_1558.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviceavtale er helt gull.

Veldig ryddig for egen del og for evt neste eier. 

Prisen for seperate servicer er jo helt ute å kjøre nå.

Jeg blir nærmest sjokkert over hva folk får av tilbud på helt enkle reperasjoner/service. 

Men sammenlignet med f.eks Porsche er det jo "gratis".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2023 den 16.36, Ampera skrev:

Julegave i boks!

Da mangler bare B5 GT😇!

Jeg synes du skulle vært den første i Norge med B5 GT 👍 Da har man potensielt kjøpt seg en investering også siden G30/31 B5 er den siste B5 fra Alpina slik vi kjenner merket i dag. Det blir ingen Alpina utgave av G60..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...