Ampera Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 Da kom det program oppdatering til i4, og det som var programmert og endret forsvant. Bare å starte på nytt! Største problem ble blinklysbetjening, 3 blink fungerer, men ikke permanent blinkingen. sveigis, Morten B, skoglund og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 13, 2023 Share Skrevet Oktober 13, 2023 Sånn må du dessverre regne med når man endrer på bilen. Ved oppdatering må alt kodes inn igjen, veldig irriterende. Enten må du leve med at det må kodes inn hver gang det kommer en oppdatering, eller du må skru av oppdateringer. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Da er F90 tilbake fra verksted med nye deler slik at jeg igjen har adaptiv cruskontroll. Fikk melding fra verksted etter programmering. Ny feil, Tilleggsarbeid identifisert for HT23265. De var klar for å bestille, men det eneste som må gjøres er å plage😊 @Saltkjelen, med ny programmering av blinklys. Total kostnad kr. 0, skulle de ha for ny modul. Flott med nybilgaranti. Radar ble skiftet det hadde kommet inn vann. Kostnad hvis jeg selv måtte betale ca. 40 +. Har heldigvis enda 1 år igjen med nybilgaranti. Saltkjelen, Skulebollen, Lars S og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Fikk også lagt om til vinterdekk på i4. Vekt på for og bakdekk med felg. Har dimensjon 245/45x19 og 255/45x19 Michelin X-ICE SNOW. Saltkjelen, Syvert, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 16, 2023 Forfatter Share Skrevet November 16, 2023 (endret) Julegave i boks! Da mangler bare B5 GT😇! Endret November 16, 2023 av Ampera hanssae, Saltkjelen, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 16, 2023 Share Skrevet November 16, 2023 Da regner jeg med jeg får sitte på i en sånn til sommeren da Helmer 😊😊 Det der er jaggu rått . Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 28, 2023 Forfatter Share Skrevet November 28, 2023 Etter 1 desember vil prisen på serviceavtale øke med fra 25-35 %. Jeg fikk da endret min avtale til 10 år og 100.000 km, på F90. Da har alle servicer etter BMW sine krav kostet meg totalt under kr. 40.000. Det er ganske befriende å bare levere bilen til service og få nøkkel å kjøre og vite at alt er betalt. Alle servicer de neste 60000 km er betalt. Har også samme avtale på F10, den kostet meg totalt 35.000. Den går ut i oktober 2025. Ron Jeremy, ehaugsnes, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 28, 2023 Share Skrevet November 28, 2023 Serviceavtale er helt gull. Veldig ryddig for egen del og for evt neste eier. Prisen for seperate servicer er jo helt ute å kjøre nå. Jeg blir nærmest sjokkert over hva folk får av tilbud på helt enkle reperasjoner/service. Men sammenlignet med f.eks Porsche er det jo "gratis". Ampera og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2023 Share Skrevet November 28, 2023 På 16.11.2023 den 16.36, Ampera skrev: Julegave i boks! Da mangler bare B5 GT😇! Jeg synes du skulle vært den første i Norge med B5 GT 👍 Da har man potensielt kjøpt seg en investering også siden G30/31 B5 er den siste B5 fra Alpina slik vi kjenner merket i dag. Det blir ingen Alpina utgave av G60.. m-blå og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 B5 GT hadde vært awesome og Norges mest unike BMW Alpina! Kjør på sier jeg... Ampera og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 29, 2023 Share Skrevet November 29, 2023 Tusen takk for tipset må jeg si. Leste her tidligere i dag om pristigning på serviceavtale. Har nå fått på plass serviceavtale på min bil og 👍🏻. Forøvrig en nydelig bilpark du har 👌. Men har du mulighet, gå for en B5GT før det blir for sent 😉 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2023 Ikke all oppdatering lastes ned automatisk. Kartoppdatering måtte lastes ned på USB. Saltkjelen, sveigis, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2023 Share Skrevet Desember 3, 2023 Det er helt latterlig billig med service på en m5 i 10 år og 100k. Det er det samme som ish en enkelt service til en 911... Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 20 timer siden, Ampera skrev: Ikke all oppdatering lastes ned automatisk. Kartoppdatering måtte lastes ned på USB. Det som er definert som hjemmeregion blir oppdatert automatisk. Da får du bare varsel om at kart er oppdatert. Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2023 (endret) Topp bil å dra henger med. Litt glatt i saltlaka. Skal man ha ren bil må man vaske etter hver kjøretur. Endret Desember 12, 2023 av Ampera Chris A, Saltkjelen, StigJ og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå