Slavearbeider'n Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 Kan bekrefte det med 98 bensin. Nå er min mappa til å kun gå på 98 og mappa til å mate inn masse bensin, men de gangene jeg har måtte fylle 95(er jo begrenset med Shell stasjoner rundt om). Min går veldig ujevnt med 95 på tanken, veldig nølende på gassen og veldig rykkete. Går faktisk i nødmodus noen ganger grunnet nøkkinga macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2020 Når jeg hentet bilen i Tyskland så var selgeren veldig opptatt av at jeg måtte fylle 98. Ble litt stressa av det da det ikke er shell hos meg , så jeg spurte Koed om dei kunne høre med ALPINA , var redd for at det kunne skade motoren . Fikk svar at det ikke skadet den , kunne få litt mindre effekt og mer forbruk. Har fyllt 95 noen ganger uten å merke noen forskjell , går som ei kula uansett 😁 fupsaker og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2020 Hva synest dere om ALPINA sin måte å ha rattgir på ? + og - er bare for info , knappene er den klumpen på baksiden 😎 fupsaker, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Veldig merkelig! 😂 Aldri sett før, men det er vel utrolig hva en blir vant til. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Fin løsning! Oppstikkende hendler er egentlig bare i veien ved småstyring og/eller hvile av hendene. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2020 6 hours ago, Bækkmann said: Veldig merkelig! 😂 Aldri sett før, men det er vel utrolig hva en blir vant til. 😊 Ja ALPINA går sine egne veier 😀 Bruker dei ikke , så jeg er glad for at jeg slipper hendler 🙂 6 hours ago, Saltkjelen said: Fin løsning! Oppstikkende hendler er egentlig bare i veien ved småstyring og/eller hvile av hendene. Helt enig, og i tillegg så er det finere også syns jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Har ikke sett den løsningen der før. Hvordan er det man girer da? Synes de klassiske hendlene er penest, men stilig med noe ikke «alle andre» har og sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 13, 2020 Share Skrevet Februar 13, 2020 Alpina har vell hatt sin egen type rattgir helt siden e36... kanskje tidligere også ? BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2020 On 2/13/2020 at 8:42 PM, Walkabout said: Har ikke sett den løsningen der før. Hvordan er det man girer da? Synes de klassiske hendlene er penest, men stilig med noe ikke «alle andre» har og sikkert. Trykker på knappene som ligger bak skinnet på hvær side , bruker det aldri , ser ikke for meg at jeg skal kunne gjøre det bedre en ZF klarer 😀 Og da liker jeg at dei ikke gjør så mye av seg visuellt heller. On 2/13/2020 at 9:19 PM, Ingvaldsen said: Alpina har vell hatt sin egen type rattgir helt siden e36... kanskje tidligere også ? Ja dei har en tendens til å gå egne veier på noen ting men hvor lenge vet jeg ikke , har aldri sett en ALPINA før denne 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 Har nå min første " vår " med bilen og har lagt merke til en ting , eller rettere ikke lagt merke til en ting , vårlukta . . . 😍 Har ikke vært klar over at bøndene gjøtslet før jeg gikk ut av bilen . Beklager min uvitenhet men er det kullfilter her eller ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 Her er en fin side for ALPINA interreserte med oversikt over antall produserte og detaljinfo om 70% av bilene. Alpina Archive tambur4, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2020 Første gang med maskin 🤯 Håper jeg slipper å hellakkere 😀 papertiger, Dusy, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juni 8, 2020 Share Skrevet Juni 8, 2020 Akkurat den tanken som fikk meg til å feige ut i siste liten 😅 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Kom gjerne med en liten review av den maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 (endret) Og vi tar gjerne i mot "etter-bilder" Endret Juni 9, 2020 av Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå