hanssae Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 (endret) Har sett lenge pĂ„ 6 Gran Coupe sine nydelige linjer đ og bestemte meg for at en slik skal jeg ha en gang. Hadde lyst pĂ„ mye motor sĂ„ det var M6 som var mest aktuell nĂ„r det nĂŠrmet seg handling , men hadde ikke lyst til Ă„ ha alle 600 hestene pĂ„ bakhjulene, sĂ„ etter mye lesing og Youtube sĂ„ bestemte jeg meg for ALPINA B6 siden den har xdrive med 600 HK og 800 NM Fant en 2015 facelift med 34000 pĂ„ telleren i tyskland som passet min smak , mange rare fargekombinasjoner pĂ„ ALPINA synest jeg, det er bare laget 124 GC B6 , av dem 88 LCI sĂ„ litt flaks mĂ„ en ha đ min er nr 062 og den eneste i Norge đ  Reportasje om bilen i BROOM     Endret April 5, 2020 av hanssae hemperen, lagunilla, MrElg og 30 andre reagerte pĂ„ dette 30 3
fupsaker Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Gratulerer med bimmers lekreste bil. đ hanssae, Ron Jeremy, laffe og 2 andre reagerte pĂ„ dette 4 1
Tony Soprano Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Helt rĂ„tt đ  Bedre kontinentkrysser fĂ„r du ikke đ Gratulerer ! hanssae reagerte pĂ„ dette 1
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Det ypperste av det mest sofistikerte og elegante fra BMW/Alpina! Gratulerer for en drĂžm av en bil! Her er det bare Ă„ sende lykkeĂžnskinger og be deg ta vare pĂ„ dette smykket av en bil â€ïžđđđ»  hanssae, fupsaker og Mr. Erling reagerte pĂ„ dette 2 1
Walkabout Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Grattis med helrÄ bil! Vanvittig lekker denne skuta her. Ikke ofte jeg ser Alpina med shadow line rundt vinduene, det var meget pent. hanssae reagerte pÄ dette 1
humpfy Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Fantastisk bil! Fascinerende Ä se hvor tro Alpina er til eget design. Ikke endret seg mye, men akk sÄ pent og stilfullt. PÄ nye og eldre modeller. TÞft og annerledes! hanssae reagerte pÄ dette 1
hanssae Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Skrevet Desember 11, 2019 2 hours ago, fupsaker said: Gratulerer med bimmers lekreste bil. đ Tusen takk đ Store ord âșïž 2 hours ago, Tony Soprano said: Helt rĂ„tt đ  Bedre kontinentkrysser fĂ„r du ikke đ Gratulerer ! Tusen takk âșïžÂ Funker heldigvis bra pĂ„ vestlandet ogsÄ đ 2 hours ago, Ron Jeremy said: Det ypperste av det mest sofistikerte og elegante fra BMW/Alpina! Gratulerer for en drĂžm av en bil! Her er det bare Ă„ sende lykkeĂžnskinger og be deg ta vare pĂ„ dette smykket av en bil â€ïžđđđ»  Tusen takk âșïžÂ Denne skal passes pĂ„ ja đ 2 hours ago, Walkabout said: Grattis med helrĂ„ bil! Vanvittig lekker denne skuta her. Ikke ofte jeg ser Alpina med shadow line rundt vinduene, det var meget pent. Tusen takk đ Er veldig fornĂžyd ja , ikke sĂ„ lett nĂ„r en skal handle brukt đ 1 hour ago, humpfy said: Fantastisk bil! Fascinerende Ă„ se hvor tro Alpina er til eget design. Ikke endret seg mye, men akk sĂ„ pent og stilfullt. PĂ„ nye og eldre modeller. TĂžft og annerledes! Tusen takk đ ALPINA leverer âșïž Marius2002 reagerte pĂ„ dette 1
Marius2002 Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Gratulerer med en knalltÞff bil  hanssae reagerte pÄ dette 1
papertiger Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 à herliga London. For en bil! Ingen tvil, for meg er dette Norges lekreste og vakreste BMW. Om det er lov Ä si uten Ä legge til ALPINA etter. hanssae og fupsaker reagerte pÄ dette 2
hanssae Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Skrevet Desember 11, 2019 1 hour ago, Marius2002 said: Gratulerer med en knalltÞff bil  Tusen takk  29 minutes ago, papertiger said: à herliga London. For en bil! Ingen tvil, for meg er dette Norges lekreste og vakreste BMW. Om det er lov Ä si uten Ä legge til ALPINA etter. Tusen takk for fine ord  Ja det er lov det , det er jo 80% BMW  Marius2002 reagerte pÄ dette 1
Gabz Skrevet Desember 11, 2019 Skrevet Desember 11, 2019 Fantastisk rÄ bil, gratulerer!  hanssae reagerte pÄ dette 1
Evopower Skrevet Desember 12, 2019 Skrevet Desember 12, 2019 Gratulerer med flott doning! Alpina er for meg mer bil enn M, og 6 gc er det peneste karosseriet i nyere tid. SÄ du har absolutt drÞmmekombo her. Var det deg jeg sÄg en dag i Haugesund i hÞst ut med Skre krysset? er vel ikke sÄ mange andre slike her til lands. Sperret opp Þynene da kan du si! hanssae og Ron Jeremy reagerte pÄ dette 1 1
hanssae Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Skrevet Desember 12, 2019 7 hours ago, Gabz said: Fantastisk rÄ bil, gratulerer!  Tusen takk  5 hours ago, Evopower said: Gratulerer med flott doning! Alpina er for meg mer bil enn M, og 6 gc er det peneste karosseriet i nyere tid. SÄ du har absolutt drÞmmekombo her. Var det deg jeg sÄg en dag i Haugesund i hÞst ut med Skre krysset? er vel ikke sÄ mange andre slike her til lands. Sperret opp Þynene da kan du si! Tusen takk  Er utrolig fornÞyd ja  Det var nok meg ja , svigermor bor pÄ Skre og det er bare en slik bil  Artig Ä se reaksjonen til folk som vet hva dette er , stort sett er den helt anonym men sÄ er det plutselig en som snur hodet helt rundt og mÄper  har ikke blitt vant med det enda Evopower reagerte pÄ dette 1
macrorain Skrevet Desember 12, 2019 Skrevet Desember 12, 2019 Sjukt fet bil! Jeg har generelt aldri falt helt for 6-serien, men denne var helt rÄ! NÄ fikk jeg lyst pÄ Alpina! Og blÄfargene til BMW leverer som alltid!  Gratulerer! hanssae reagerte pÄ dette 1
Daniel. Skrevet Desember 12, 2019 Skrevet Desember 12, 2019 Gratulerer med sjelden skute i nydelig farge! hanssae reagerte pÄ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ