Reset Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 (endret) heisann Tenkte jeg skulle ordne meg en liten skryte tråd av mitt nyeste glis 😁 Har varsel på finn.no på alt av BMW M3, og når denne dukket opp så fikk jeg opp øynene. Hadde på ingen som helst måte tenkt å handle meg noe F80, men denne ble jeg rett forelsket i ved første øyekast. 😇 Kjapt om bilen, det er en 2016 modell F80 M3 med 36.500 km på tellern Den har mineral white metallic lakk utvendig, og innvendig har den individual skinn i cohiba brown Bilen har blitt utstyrt med H&R senkefjærer, ny carbondiffuser bak, nye rørhaler ifra BMS og carbonflipp på bagasjeluken. Legger ved noen bilder, stort sett bilder fra annonsen og noen under henting, har stort sett bare blitt kjøring 😜' ' Og en annen morsom ting er at det er nøyaktg 5 år siden sist jeg fløy til bergen for å handle M3, og kjørte samme vegen hjem 🙈 Legger ved bilde ifra samme plass. Endret Mars 2, 2020 av Reset Cbrooen, fxslin, StigJ og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med flott bil og stilig fargekombo! m3 har også mer precence på veien enn m4 mener jeg. Fikk du med originalfjørene? Planer for bilen? Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med drømmebil Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2020 4 timer siden, Evopower skrev: Gratulerer med flott bil og stilig fargekombo! m3 har også mer precence på veien enn m4 mener jeg. Fikk du med originalfjørene? Planer for bilen? takk for det Har utrolig mye mer sansen for m3 kontra m4 selv, selv om det også er en kul bil Ja, fikk med orginalfjørene ja Usikker på planer, synes bilen er utrolig flott som den er, er ikke noe fan av sideskirt extension osvosv. Less is more 🙊 3 timer siden, Solberg93 skrev: Gratulerer med drømmebil tusen Takk hanssae, HenrikSolberg og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med nydelig bil 😃 Er nok ikke vanskelig å kose seg her 😎 Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med heftig bil Blir vel å treffe i nærområdet av og til(Molde). Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med nydelig bil .😀 Du har litt av en samling nå gitt 👍👍👍 Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Grattis med kul F80! La merke til denne selv da den kom ut. Meget kledelig med Style 359 👌 Tollefsen, macrorain og Reset reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Meget fin fargekombinasjon, og som nevnt over her sitter style 359 som et skudd! macrorain og Reset reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med stilig bil, nydelig fargekombo! Elsker Mineralhvit 😍 Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med rå maskin Lekker fargekombo. Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer med herlig bil. F80 M3 er nok helt klart en av mine favoritter av nyere dato. Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Gratulerer! Flott fargekombinasjon også. Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Grattis med vakker bil! Må henge meg på de andre med at style 359 passet bilen veldig godt! Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2020 Tusen takk for fine ord alle sammen! Ja, veldig fornøyd med denne, og enig i at de hjula sitter som ett skudd Får vell montert dem en dag, bynner å bli vår nå 🤠 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå