Reset Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 (edited) heisann Tenkte jeg skulle ordne meg en liten skryte tråd av mitt nyeste glis 😁 Har varsel på finn.no på alt av BMW M3, og når denne dukket opp så fikk jeg opp øynene. Hadde på ingen som helst måte tenkt å handle meg noe F80, men denne ble jeg rett forelsket i ved første øyekast. 😇 Kjapt om bilen, det er en 2016 modell F80 M3 med 36.500 km på tellern Den har mineral white metallic lakk utvendig, og innvendig har den individual skinn i cohiba brown Bilen har blitt utstyrt med H&R senkefjærer, ny carbondiffuser bak, nye rørhaler ifra BMS og carbonflipp på bagasjeluken. Legger ved noen bilder, stort sett bilder fra annonsen og noen under henting, har stort sett bare blitt kjøring 😜' ' Og en annen morsom ting er at det er nøyaktg 5 år siden sist jeg fløy til bergen for å handle M3, og kjørte samme vegen hjem 🙈 Legger ved bilde ifra samme plass. Edited March 2, 2020 by Reset Evopower, BTS, fxslin and 20 others 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med flott bil og stilig fargekombo! m3 har også mer precence på veien enn m4 mener jeg. Fikk du med originalfjørene? Planer for bilen? Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikSolberg Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med drømmebil Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 4 timer siden, Evopower skrev: Gratulerer med flott bil og stilig fargekombo! m3 har også mer precence på veien enn m4 mener jeg. Fikk du med originalfjørene? Planer for bilen? takk for det Har utrolig mye mer sansen for m3 kontra m4 selv, selv om det også er en kul bil Ja, fikk med orginalfjørene ja Usikker på planer, synes bilen er utrolig flott som den er, er ikke noe fan av sideskirt extension osvosv. Less is more 🙊 3 timer siden, Solberg93 skrev: Gratulerer med drømmebil tusen Takk hanssae, HenrikSolberg and Skulebollen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanssae Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med nydelig bil 😃 Er nok ikke vanskelig å kose seg her 😎 Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med heftig bil Blir vel å treffe i nærområdet av og til(Molde). Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med nydelig bil .😀 Du har litt av en samling nå gitt 👍👍👍 Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Grattis med kul F80! La merke til denne selv da den kom ut. Meget kledelig med Style 359 👌 macrorain, Reset and Tollefsen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Meget fin fargekombinasjon, og som nevnt over her sitter style 359 som et skudd! Reset and macrorain 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med stilig bil, nydelig fargekombo! Elsker Mineralhvit 😍 Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med rå maskin Lekker fargekombo. Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer med herlig bil. F80 M3 er nok helt klart en av mine favoritter av nyere dato. Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Gratulerer! Flott fargekombinasjon også. Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
macrorain Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Grattis med vakker bil! Må henge meg på de andre med at style 359 passet bilen veldig godt! Reset 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted March 5, 2020 Author Share Posted March 5, 2020 Tusen takk for fine ord alle sammen! Ja, veldig fornøyd med denne, og enig i at de hjula sitter som ett skudd Får vell montert dem en dag, bynner å bli vår nå 🤠 Marius2002 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts