fupsaker Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 10 timer siden, papertiger skrev: Ser utrolig bra ut, perfekt høyde! Koser meg hver gang jeg kjører vår F36 med ACS senk - den er slik en BMW skal være. Det er faktisk litt skammelig at man må ty til slikt for at den skal kjøre som en BMW er ment til. Dette fordi biler med xDrive får standardunderstell som er OK, men like bra/dårlig som hos andre produsenter i samme segment. ACS gjorde at 330'n ble perfekt å kjøre, drømmer jo om den hver dag og få den tilbake igjen. 😅 papertiger og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2023 Passet godt at hjulene dukket opp i dag, ble ganske så bra om jeg skal si min mening 👍 Dusy, Marius2002, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 1 minutt siden, Kvasi skrev: Passet godt at hjulene dukket opp i dag, ble ganske så bra om jeg skal si min mening 👍 Dette ble meget pent @Kvasi. Passet jo så bra med fargen ellers på den ,😊 Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 Det der såg ekstremt bra ut! Breyton? Hvordan ble bilen å kjøre nå? Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2023 41 minutter siden, papertiger skrev: Det der såg ekstremt bra ut! Breyton? Hvordan ble bilen å kjøre nå? Enig 🙂 Er Breyton ja. Ikke kjørt mange km enda så foreløpig ikke merket mer forskjell enn at den ble enda litt mer tight. Ser frem til noen mil på småveier i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2023 Marius2002, Walkabout, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 6, 2023 Share Skrevet Mai 6, 2023 Det der ble et meget pent oppsett. Lekkert! Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2023 Share Skrevet Mai 6, 2023 Ja, har aldri vært noe fan av mørke felger, men her satt de som ett skudd. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2023 I morgensol i dag, den lakken her er altså helt fantastisk Ampera, Dusy, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2023 Share Skrevet Mai 6, 2023 Ja, det er noe magisk over Champagne Quartz. Fra å være brun og «nardo grey» i solen til å bli lyseblå i regnvær. Herlig farge! Marius2002 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2023 Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2023 BMWE39turbo og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2023 F31 solgt og F25 kjøpt. Bra utstyrsliste denne gangen også. laffe og KKME30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 31, 2023 Share Skrevet Desember 31, 2023 Gratulerer! N57 ser jeg? Må være en fin kombo det der. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2023 31 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer! N57 ser jeg? Må være en fin kombo det der. Takk. Ja det stemmer, har skult på F25 med sekser lenge så mannet meg opp og slo til på denne. papertiger og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå