Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

På 15.7.2023 den 14.45, ///M-ini95 skrev:

Svært ryddig annonse, Raymond! Grunnet den vanlige kjøpsgruppen til disse bilene er det svært sjeldent jeg kommer over annonser som dette... 
Når jeg ser på listen over kostnader og oppgraderinger gjort på bil, så tenker jeg automatisk at den som hopper over denne grunnet f.eks km.stand virkelig går glipp av noe.

Takk for det, Armin! :) Vi får se om det blir salg eller ei, det er litt interesse så langt, men alle skal ha den til "vanlig" pris for modellår og kilometerstand. Den er for bra utstyrt og godt holdt til å selge for det, så ser ikke bort fra at jeg beholder denne. Var og prøvde en F90 her om dagen for gøy, men det var jammen skuffende greier ytelses- og lydmessig kontra min F82...

På 15.7.2023 den 16.23, papertiger skrev:

Veldig fin annonse, både bilder og tekst. Håper denne får leve et ordentlig liv fremover. 

Takk for det! Det håper jeg også - enten det blir videre i mitt eie, eller noen andres.

På 15.7.2023 den 16.51, BMW E93, nå E63:-) skrev:

Ryddig annonse. Stiv pris men lykke til med salg😊

Takk! Tja, den ligger knappe 80-100k over tilsvarende årsmodeller med tilsvarende km. stand. Når det er tatt omfattende storservice med en verdi på nærmere 200k, nye lykter til 150k, ny lakk på hele bilen og Performance-deler til nesten 200k, så føler jeg det forsvarer prisnivået. Men det er jo klart, mange i denne kjøpegruppen vil enten ha bilen i 14 uker for å selge den før neste oljeservice, eller så synes de det er "stivt" å betale mer i innkjøpspris, og vil heller svi av flere hundre tusen i etterkant selv.

På 15.7.2023 den 18.00, Fredrik 90 skrev:

Du kommer til å bli nedringt av 20 åringer med fullfinans og tafatte foreldre som kausjonister 😅 Lykke til med salg, håper bilen går til noen som er erfarne nok til å kjøre den. 

Takk for det, håper også den går til noen som vet å ta vare på den - dessverre er det blitt altfor mange ihjelkjørte og rånete F8X. Dette er en helt abnormt rå bil, så har ikke noe problemer med å beholde den heller dersom jeg ikke bytter ut F11 520d med G31 540i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2023 den 14.32, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=310754116

Håper nesten at ingen byr, så kan jeg heller beholde den lengre istedenfor å begynne å kikke på G31 540i :P 

Den perfekte BMW M fortjener selvsagt en like perfekt annonse/bilder/tekst.

Meget bra utført og proft, bedre blir det ikke!

Håper den får en rett eier ved et eventuelt skifte.

Syns nesten litt synd på deg ved et evt salg, må bli litt ambivalent å sette seg inn i en 5 serie etter dette?

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er godbilen solgt. Ganske vemodig, føles litt som at en æra er over - men det har vært mye gode minner! Garantert ikke min siste M-bil. Har et par reisebrev som ligger og ruger (blant annet fra Europa-turen i fjor), så kommer nok litt content her fremover likevel (når tiden strekker til) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, skoglund skrev:

Vurder sterk salg av E63 selv nå, får se om jeg klarer å få den avgårde.

Hvordan var respons ? Syns det gikk høvlig kort tid å få den solgt:)reint salg og høvlig rundt prisantydning ?

Synes det var litt lite respons i starten, men var nok på grunn av fellesferien. Tok seg opp etter hvert, men har inntrykk av at det er ganske trått og at få prioriterer å bruke penger på bil akkurat nå. Vanskelig å prise denne bilen på grunn av alle de dyre oppgraderingene, men begynte nok noe høyt. I forhold til det den lå ute for nå på slutten så var det "normalt" prutningsmonn på den prisen der det endte opp på. Totalt sett er jeg greit fornøyd, har ikke vært avskrekkende pristap på M-bil - men så har jo inflasjonen de siste 2,5 årene gjort at jeg får en del mindre for de pengene jeg fikk for bilen nå, kontra de pengene jeg la inn i den da jeg kjøpte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]
  • 2 weeks later...
6 timer siden, Fahad skrev:

Trist at det skal bli slik rett og slett, at dette blir enda en M-bil som får «historikken» på seg for å selges videre etter en snau måned. 

5 timer siden, Olaandref skrev:

Neste høst har den nok 5 nye på lista.

Hadde ikke overrasket meg. Men det jeg synes er rart er at folk klarer å selge en slik etter snaue en måned - jeg klarte så vidt å kvitte meg med denne fantastiske bilen etter 2,5 års bruk.

4 timer siden, E.C. skrev:

Ser ut til å være borte nå. Kanskje fordi jeg har rapportert vedkommende for plagiat. Får være grenser på latskap.

Jeg sendte også en høflig melding til kjøper og ba han gjøre annonsen til sin egen, men at noe gjenbruk selvsagt var liv. Tok visst ikke det hintet nei…

2 timer siden, papertiger skrev:

Ute igjen nå. Men bra du tar tak!

Jeg synes det blir litt snodig å kjøre en blåkopi av andres annonse. Men orker ikke bry meg så altfor mye med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...