Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 16:58 Skrevet Søndag kl. 16:58 god bedring, håper vi møtes på treff i fremtiden sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Søndag kl. 17:27 Skrevet Søndag kl. 17:27 Dette var trist å høre Jan. Masse god bedring, med din ståpåvilje er jeg overbevist om at du kommer sterkt tilbake 💪 sveigis reagerte på dette 1
humpfy Skrevet Søndag kl. 17:32 Skrevet Søndag kl. 17:32 God bedring @sveigis 💪 sveigis reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Søndag kl. 17:34 Skrevet Søndag kl. 17:34 Trist å høre Jan. Sånt kan sette en støkk i noen og enhver..... Ønsker deg god bedring og lykke til med opptrening. Ta vare på deg selv og dine nære fremover, så håper jeg du får kroppen i gang igjen. sveigis reagerte på dette 1
RemyNG Skrevet Søndag kl. 17:36 Skrevet Søndag kl. 17:36 Dette var trist å høre, alltid kjekt å lese dine tråd når man først er innom forumet. Men helsa er som den er og den må jo komme først. Og håper at du får en god oppfølging og minst mulig lengevarig skader ut av dette. Ta all den tiden til hjelp. Masse god bedring sveigis reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 17:50 Skrevet Søndag kl. 17:50 God bedring, Jan! Kjedelig lesing.. Har stor tru på at du klarer dette og😊👍🏻 sveigis reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Søndag kl. 18:02 Skrevet Søndag kl. 18:02 God bedring og opptrening! sveigis reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet Søndag kl. 18:58 Skrevet Søndag kl. 18:58 Huff, dette var veldig trist å lese, Jan. Du har et helt sinnsykt bra pågangsmot så dette fikser du! Ønsker deg god bedring! sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 19:11 Skrevet Søndag kl. 19:11 Utrolig hvor fort ting snur Jan, fra det ene til det andre, nå er det bare å lytte til legene så du kommer til hektene igjen, heldigvis gikk det "bra" denne gangen. 🙂 sveigis reagerte på dette 1
mcbanan Skrevet Søndag kl. 19:36 Skrevet Søndag kl. 19:36 God bedring! Trådane dine er alltid artige å lese sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 20:27 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:27 Tusen takk for hilsener og omtanke her ,det varmer og blir rørt 😓🥰. Det sagt så handler det om å få følelser tilbake i arm og bein høyre side og når dette er på plass ,kan man tulle litt med bilene igjen . Nå mister jeg alt jeg i hånda mi så da sier det seg selv . Men oppi alt dette så er jeg glad jeg har mange rundt meg som kan hjelpe oss nå . Og hjelp må jeg ha og 😩😩 Viskermotoren brant opp på Combo igår visstnok,så den må skaffes og monteres . Men der har jeg nabo på saken. Eller som han sa igår kveld :Kjære Jan ….Av alle ting du står i nå ,så tenker du på bilene ?😂😂 Det betyr nå hvertfall at huet er på plass 😊 Neida vi får gi dette litt tid så satser jeg på at det blir noe mer grus oppdatering her og ikke minst jeg er med dere her inne enda og det gledes fremdeles 😊 Kvasi, BimmerFan!, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 20:32 Skrevet Søndag kl. 20:32 Masse god bedring! sveigis reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 20:37 Skrevet Søndag kl. 20:37 Dette var trasig lesing. God bedring! sveigis reagerte på dette 1
Heik80 Skrevet Søndag kl. 20:39 Skrevet Søndag kl. 20:39 Mykje go bedring😊 Artig go lesing på tråden din😊 sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Søndag kl. 20:39 Skrevet Søndag kl. 20:39 God bedring Jan du fikser dette også du, det er jeg helt sikker på.. Vi ser fram imot mange bilder og oppdateringer fra hvordan reparasjon av egen kropp går. BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå