Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde planlagt og bestille i3s når 120Ah kom men ble litt usikker da jeg syns 35000 i prisøkning var drøy da denne oppgraderingen uansett måtte til for og henge med ...  Med 94Ah starter en i3s og tesla model 3 på samme pris i USA! Ville nok valgt tm3 om denne hadde vært tilgjengelig og ikke minst rimeligere enn i3! Selv om jeg er BMW entusiast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 16.02, Marius2002 skrev:

Du, den er faktisk fornuftig. :)

Den er fornuftig, men ikke i forhold til f.eks Leaf og Kona. På den annen side er disse ikke en BMW og det gjør en kjempestor forskjell. Jeg merker dette nå som jeg i 5 år har kjørt noe annet enn BMW. Kjenner at det snart er på tide med en BMW igjen ja... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om nye 3-serien? Ikke store forskjellen men absolutt til det bedre. Litt uvant med E46 style lykter, men det er en vanesak. Jeg likte derimot interiøret veldig godt, ser jo bedre ut enn i G30 og der får meg til å lure litt..

85576684-0E1D-49DA-B1EE-795B98684D70.thumb.png.e6233c345343ee27adbbd4d96dd2520d.png

CFCE457E-481B-47CC-B7CD-26F97009A8E9.thumb.png.ff0b58e60365012c5ea884a80d70e806.png

19A9064E-3B4A-47D6-ADB5-0CA88452BEA1.thumb.jpeg.7e30942299590fe49fcff0639784e9b3.jpeg

572A314A-4B80-42F3-B3A7-FCB5D452D775.thumb.jpeg.f014a5c9408e3f238129ee02e1737193.jpeg

1D3DDBA7-0DD0-4A2C-AF53-DDD4BD27232E.thumb.jpeg.537b83ba2472f46785862251e1e7fcf3.jpeg

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de er på god vei mot en ny klasseleder, spesielt med dette interiøret. Legger merke til fraværet av girvelger, dette er jo nytt i BMW-sammenheng. Får håpe de ikke går over til rattgir slik som MB.. Ellers synes jeg det er litt synd at de går bort fra de svært brukervennlige hjulene for justering av temperatur - knapper er litt mer fikling. Men for all del, materialvalget følger opp her er jeg svært så imponert allerede nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg liker at panseret går helt ned til grillen, men at frontlysene deles av en slags "tagg" opp fra frontfangeren blir for mye Peugeot for min del. Jeg liker det ikke hos Peugeot og heller ikke hos BMW. Dashboardet er teknisk mer moderne (med vekt på den store skjermen som definerer designet), men umiddelbart liker jeg dashboardet på F30 bedre. Jeg liker ikke at luftdysene i midten er plassert såpass lavt som på G20. Jeg har kjørt biler med tilsvarende tidligere og enten får man luftstrømmen rett mellom albuen og skulderen eller luftstrømmen (eller draget fra luftstrømmen) kommer for tett på hodet og dette er ikke behagelig om sommeren når man trenger maksimal kjøling fra klimaanlegget.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blanda følelser overfor designet.. Liker at de prøver å hente tilbake litt "e46", men liker ikke at designet på baklykter har mistet sitt BMW-særpreg..

Fra denne vinkelen, minner også bilen svært om C klasse 🤔

IMG_20181001_142110.thumb.jpg.33188c59ba68f3c7205585aacd1bb823.jpg

 

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, nei. Fjern BMW-merket, så kunne dette vært et hvilket som helst produkt fra Kia, Toyota eller noe annet skvip. Rett og slett forferdelig skuffende, for ikke å snakke om den katastrofale hekken. Når ble påklistrede baklykter som ikke harmonerer med bilens flater og linjer hot egentlig? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nei, nei, nei, nei. Fjern BMW-merket, så kunne dette vært et hvilket som helst produkt fra Kia, Toyota eller noe annet skvip. Rett og slett forferdelig skuffende, for ikke å snakke om den katastrofale hekken. Når ble påklistrede baklykter som ikke harmonerer med bilens flater og linjer hot egentlig? #-o

Jeg kunne ikke vært mer enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette helhetsmessig var bedre enn fryktet. G30 er for meg en stor skuffelse når man hadde den flotte F1* generasjonen, et eneste stort gjesp! 

Så interiøret til G20, syns jeg var mer enn forventet. Fronten visste vi egentlig hvordan ville bli, et hint av E46, sikker ikke tilfeldig. Nyrene var bedre enn fryktet, mens sideprofilen minte meg umiddelbart om C klasse. Baken har jeg litt trøbbel med, baklyktene i særdeleshet, minner lite om BMW og mer om 3D lykter fra en asiatisk produsent... alt i alt ser dette ut til å være et steg opp, tror baken kan bli rett ved hjelp av touringen. Uansett vil allverdens bilder neppe gjøre bilen rettferdig, den må nok oppleves live. Sist men ikke minst, er jeg spent på Motorisering/hybrid/el og på dekkstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...