Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Fører tatt med i ambulanse? Høres ut som et "illebefinnende", hjerteinfarkt, diabetes eller lignende. 

Bilen er jo uten særlig synlige skader, ser ut som den har rullet ut i litt høyt gress og blitt stående der. Så det er muligens ikke et klassisk tilfelle av ungdoms-kjørt E61 som havnet i skauen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

lange jutubfilmer kan være noe hærk, men akkurat denne håpet jeg aldri skulle ta slutt ! her er det bare å sette av 1 time og 13min og kose seg 

 

Sitter å koser meg med denne nå! Var du som først viste meg denne YouTube kanalen, blitt en av mine favoritter å følge med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M539 er en soleklar favoritt kanal, skal snart benke meg ned for å se denne videoen selv. Men jeg venter litt, jeg skal se den uavbrutt uten forstyrrelser fra kjerring og unger. Hender ofte jeg "sparer" en ny episode av M539 til den riktige anledning byr seg 😅 

Ellers så har jeg jo selv vært med inn i det aller helligste hos Alpina tilbake i 2016. Snubla bare inn døra helt tilfeldig for å kikke i den bitte lille butikken de har, men når de fikk høre at jeg kom helt fra Norge og eieren av den røde "Concorde B10 Biturboen" var en god bekjent av meg så måtte jeg bli med inn å se. Men det hang masse skilt om fotoforbud så jeg turte ikke en gang å ta opp telefonen av lomma, men en opplevelse for livet var det. Fikk se tegninger av bodykittet til G11 B7 før bilen var lansert, en helt sykt tillit de viste enn vilt fremmed "sivilist" 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rune-K skrev:

Litt rart at Stellantis ikke har protestert på bruk av XM navnet, de var jo veldig frampå på 60 tallet når Porsche måtte bytte navn på 901.

Tenker du da på 90 tallets citroen xm?😁

Hvis det er tilfelle så er det nok kanskje fordi bilen ikke er lenger i produksjon og stellantis bryr seg ikke om det, og at de har ingen planer om å fornye xm navnet. Men uansett er det jo litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Larsen4 skrev:

Tenker du da på 90 tallets citroen xm?😁

Hvis det er tilfelle så er det nok kanskje fordi bilen ikke er lenger i produksjon og stellantis bryr seg ikke om det, og at de har ingen planer om å fornye xm navnet. Men uansett er det jo litt merkelig.

BMW lot jo Volvo bruke 850 navnet mens begge modeller var i produksjon. Samme med BMW 740 som først ble tatt i bruk i 1992. Volvo hadde da brukt denne modell betegnelsen på sin Volvo 740 siden 1984. GMC solgte og selger fortsatt sin pickup (basert på Chevy Silverado) som GMC Sierra, Ford ser ikke ut til å bry seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...