Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hehe, det der var en litt morsom tilfeldighet!

I USA er jo både asiatiske kvinner og BMW-eiere kjent for å være dårlige sjåfører...

 

 

asainlady-family.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Otis skrev:

Det er muligens litt feil plassering av info, men i tv2 serien "purk". Så kjører hovedpersonen e60 m5 med us-spec.

La merke til det samme selv (ikke det med us-spec da:) ) - fikk litt flashbacks til serien Nobel der Aksel Hennie kjører en E61 M5 om jeg ikke husker helt feil. Regner uansett med at slike valg ikke er helt tilfeldige, og at det ligger en tanke bak det fra de som regisserer sin side, for det finnes jo biler det er lettere å få tak i til en serieinnspilling enn en E6x M5.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ekte E60 M5 ifølge registreringsnummer.

Som mange biler må den nok ha litt turtall for å få frem godlyden.

Virka som et litt random valg, men poenget var vel at det skulle være en miljøfiendtlig bil som en motpol til i-Miev til "skurken". 

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lars89 skrev:

Er en ekte E60 M5 ifølge registreringsnummer.

Som mange biler må den nok ha litt turtall for å få frem godlyden.

Virka som et litt random valg, men poenget var vel at det skulle være en miljøfiendtlig bil som en motpol til i-Miev til "skurken". 

Det at de kjører iMiev er bare latterlig morsomt. :D Syntes serien var bra, vitner om en sesong to også, virker det som. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fupsaker skrev:

Men de har vel også klart å få på fake motorlyd...? Syntes ved en oppstart at den hørtes ut som diesel, men håper jeg hørte feil.. 

E60 M5 høres jo ut som en diesel på tomgang og i lav hastighet 😂 Husker jeg var på ei bilmesse hvor en E61 M5 sto med panseret oppe og motoren i gang….ble så skuffa 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart BMW blir fremstilt negativt i media. Dog fryder det meg å se at han krasjer (og at det tilsynelatende går fint med vedkommende han krasjer i). Om to måneder havner den nok på finn.no hvor eieren skriver "bilen er tatt med som flyttelass fra California. Strøken bil, aldri vært i kollisjon..". Fra 5:45 for de som ønsker å hoppe rett dit.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...