N.E.W. Skrevet Februar 27 Share Skrevet Februar 27 Nyhetsdøgnet, Lokale nyheter | Følg nyhetsdøgnet (budstikka.no) Werther og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 https://www.ta.no/trafikkuhell-mellom-to-kjoretoy/s/5-50-1829888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 Dette må være den dårligste sladdingen av biltype noen gang. 🤣 https://www.smaalenene.no/mann-i-20-arene-ble-palagt-a-parkere-bilen-jeg-synes-det-var-for-strengt/s/5-38-1544333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9 Share Skrevet Mars 9 https://www.ta.no/kjorte-i-grofta-og-krasjet-i-lyktestolpe/s/5-50-1834168 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 fupsaker og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Ja, da hadde jeg også følt meg utestengt og diskriminert. Fredrik 90 og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Hehe, det der var en litt morsom tilfeldighet! I USA er jo både asiatiske kvinner og BMW-eiere kjent for å være dårlige sjåfører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 Det er muligens litt feil plassering av info, men i tv2 serien "purk". Så kjører hovedpersonen e60 m5 med us-spec. E.C., KMT, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 (endret) 2 timer siden, Otis skrev: Det er muligens litt feil plassering av info, men i tv2 serien "purk". Så kjører hovedpersonen e60 m5 med us-spec. La merke til det samme selv (ikke det med us-spec da:) ) - fikk litt flashbacks til serien Nobel der Aksel Hennie kjører en E61 M5 om jeg ikke husker helt feil. Regner uansett med at slike valg ikke er helt tilfeldige, og at det ligger en tanke bak det fra de som regisserer sin side, for det finnes jo biler det er lettere å få tak i til en serieinnspilling enn en E6x M5. Endret Mars 24 av laffe Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 Men de har vel også klart å få på fake motorlyd...? Syntes ved en oppstart at den hørtes ut som diesel, men håper jeg hørte feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 (endret) Er en ekte E60 M5 ifølge registreringsnummer. Som mange biler må den nok ha litt turtall for å få frem godlyden. Virka som et litt random valg, men poenget var vel at det skulle være en miljøfiendtlig bil som en motpol til i-Miev til "skurken". Endret Mars 25 av Lars89 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 30 minutter siden, Lars89 skrev: Er en ekte E60 M5 ifølge registreringsnummer. Som mange biler må den nok ha litt turtall for å få frem godlyden. Virka som et litt random valg, men poenget var vel at det skulle være en miljøfiendtlig bil som en motpol til i-Miev til "skurken". Det at de kjører iMiev er bare latterlig morsomt. Syntes serien var bra, vitner om en sesong to også, virker det som. Dusy og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 3 timer siden, fupsaker skrev: Men de har vel også klart å få på fake motorlyd...? Syntes ved en oppstart at den hørtes ut som diesel, men håper jeg hørte feil.. E60 M5 høres jo ut som en diesel på tomgang og i lav hastighet 😂 Husker jeg var på ei bilmesse hvor en E61 M5 sto med panseret oppe og motoren i gang….ble så skuffa 😅 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Det er ikke så rart BMW blir fremstilt negativt i media. Dog fryder det meg å se at han krasjer (og at det tilsynelatende går fint med vedkommende han krasjer i). Om to måneder havner den nok på finn.no hvor eieren skriver "bilen er tatt med som flyttelass fra California. Strøken bil, aldri vært i kollisjon..". Fra 5:45 for de som ønsker å hoppe rett dit. BrokeBoi og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 1 Share Skrevet April 1 Fra Rb.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå