Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt tur retur Arendal - Oslo i dag så må jeg si jeg er imponert over det jeg møter i trafikken. Bilparken i Norge har jaggu meg kommet seg helt opp på utenlandsk nivå. Nyere Porsche 911 i fleng, Bentley, en håndfull Aston Martin, ny Rolls Royce, AMG, haugevis av nye RS6, M3 og M2 ,Ferrari F8 og 488 osv osv. I tillegg til haugevis av fete hverdagsbiler, feite Premium SUVer og vanlige biler med stor motorisering. Og dette i elbil landet Norge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Etter å ha kjørt tur retur Arendal - Oslo i dag så må jeg si jeg er imponert over det jeg møter i trafikken. Bilparken i Norge har jaggu meg kommet seg helt opp på utenlandsk nivå. Nyere Porsche 911 i fleng, Bentley, en håndfull Aston Martin, ny Rolls Royce, AMG, haugevis av nye RS6, M3 og M2 ,Ferrari F8 og 488 osv osv. I tillegg til haugevis av fete hverdagsbiler, feite Premium SUVer og vanlige biler med stor motorisering. Og dette i elbil landet Norge 😂

Etter å ha kjørt Oslo - Tromsø den siste uka , så vil jeg si at jeg på turen så de fleste av de biler du observerte, med unntak av RR. Jeg har ikke sette en enste BMW M5, på turen, men haugevis med elbiler, Audi ,id3, id4, bmw ix, tesla,   Jaguar, Ford, Volvo m.m, så jeg føler meg privilegert som kjører F90. Dette er enda ikke en hverdagslig bil i trafikkbildet. 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...