Skulebollen Skrevet April 5 Skrevet April 5 50 minutter siden, Weltzin skrev: B10 3.2 Haugesund? Spottet den på litt avstand tidligere i uken
Weltzin Skrevet April 5 Skrevet April 5 Nesten, Etne, ser den er registrert i nabokommunen. Så forholdsvis kort avstand til Haugesund. Skulebollen reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet April 14 Skrevet April 14 En E46 M3 Touring jeg så i dag, kom brått til å tenke på at den lignet litt på et prosjekt jeg har sett her inne og det stemte jo bra. @E30TurboTouring sin bil. (screenshot av en snap, derfor ræva kvalitet) Noen minutter senere spottet jeg noe helt annet 😅 Weltzin, Tore Høgvold, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8
Marius2002 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Vet ikke om denne havner her eller "du gjør det helt feil"-tråden. Men jeg spottet noe jeg aldri har sett før, sjekket opp da jeg kom hjem og fant ut at det var en Xpeng X9. Det tror jeg er noe av det styggeste jeg har sett på lang lang tid. Endret 4 timer siden av Marius2002 Rettet modell Saltkjelen og Lars89 reagerte på dette 1 1
laffe Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @Marius2002 Ikke at det har så veldig mye å si, men det er en Xpeng X9 - ikke G9. Designet er nok sterkt inspirert av bilen fra The Vacation Saltkjelen, Ingvaldsen, Markus E30 og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 13 minutter siden, laffe skrev: @Marius2002 Ikke at det har så veldig mye å si, men det er en Xpeng X9 - ikke G9. Du har rett, skrivefeil herfra. Rettet. Fortsatt like jævlig Endret 4 timer siden av Marius2002 laffe reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ingen Volvo V90 som politibil i Italia. Denne rullet inn på Lamborghini fabrikken 😎 Ingvaldsen, Marius2002 og Lars89 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå