Markus E30 Skrevet Juli 12 Skrevet Juli 12 En som bruker E28 528n sin😍 Lars89, Ampera, Vegard_ og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet Juli 15 Skrevet Juli 15 Er du på Bilka å handler @awt 😅 sveigis reagerte på dette 1
awt Skrevet Juli 16 Skrevet Juli 16 Det var jeg! Og en G05 med Agder-skilter ble også spottet, så funderte på om det kunne være deg. 😛 Om noen finner en hjulkapsel et sted mellom Italia og Danmark, så er nok den sikkert min forresten. papertiger, Fredrik 90, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 16 Skrevet Juli 16 8 timer siden, awt skrev: Det var jeg! Og en G05 med Agder-skilter ble også spottet, så funderte på om det kunne være deg. 😛 Om noen finner en hjulkapsel et sted mellom Italia og Danmark, så er nok den sikkert min forresten. Jepp, jeg parkerte så langt fra inngangsdøra jeg kunne komme som du så 😂 Vi gikk helt sikkert forbi hverandre inne på Bilka ett eller annet sted uten å vite om hverandre 😂
GtiGtr Skrevet Fredag kl. 08:46 Skrevet Fredag kl. 08:46 Spottet på Gloppen Hotell nett no. 👌👌 Dusy, Vegard_, KMT og 7 andre reagerte på dette 10
gnilb Skrevet Fredag kl. 19:27 Skrevet Fredag kl. 19:27 Så denne ved AHUS. Rett over 40.000km på klokka RNJ, Marius2002, KMT og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet Lørdag kl. 17:43 Skrevet Lørdag kl. 17:43 Et par 3.0 CSIer som en del av Rally The World-følget i garasjen på Holmenkollen Park hotell forrige uke. Kommer mer derfra i reisebrev tenker jeg, sparer det beste til slutt, dette må være hardcore globetrottere! En nydelig XJ passert på E18 i retning Kr. Sand Saltkjelen, Vegard_, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
teerex Skrevet Lørdag kl. 18:36 Skrevet Lørdag kl. 18:36 Så en Lotus som må lades 🙃 Marius2002 reagerte på dette 1
RNJ Skrevet Søndag kl. 22:33 Skrevet Søndag kl. 22:33 Er på Vestlandstur og kom over denne i Røldal. Eneste i Norge ifølge eier. Fin bil! Kjører heldigvis selv BMW på to hjul for her er det en uendelig kø av bobiler og campingvogner. Må være en lidelse å kjøre bil på hovedveiene på Vestlandet i fellesferien! KireS, fupsaker, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 9 2
Daniel. Skrevet Søndag kl. 23:53 Skrevet Søndag kl. 23:53 1 time siden, RNJ skrev: Er på Vestlandstur og kom over denne i Røldal. Eneste i Norge ifølge eier. Fin bil! Kjører heldigvis selv BMW på to hjul for her er det en uendelig kø av bobiler og campingvogner. Må være en lidelse å kjøre bil på hovedveiene på Vestlandet i fellesferien! Dette er vel @hanssae sin bil 😅 ///M-ini95, hanssae og RNJ reagerte på dette 2 1
N.E.W. Skrevet Mandag kl. 18:16 Skrevet Mandag kl. 18:16 Snasen bil òg farge…… Marius2002, Lars89, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet Mandag kl. 18:20 Skrevet Mandag kl. 18:20 @N.E.W.Sving Innom er et hyggelig opplegg og den SL’en er en kjent street-art kunster sin, rå bil! Ampera reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet Mandag kl. 19:12 Skrevet Mandag kl. 19:12 (endret) Må få samme stuk på min… Blir litt puslete sånn den er nå! Endret Mandag kl. 19:30 av N.E.W. Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Lars89 Skrevet Mandag kl. 20:56 Skrevet Mandag kl. 20:56 GLAS 1300 som kunne trengt litt TLC Frist for PKK gikk ut i 1998... fupsaker, Dusy og N.E.W. reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå