Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, papertiger skrev:

Sandnes for et par helger siden. Regner med @StigJ har kontroll på denne

 

Tilhold i Sandnes den ja. Hadde jeg hatt penger og ikke husprosjekt da den var for salg hadde jeg kjøpt den. Rålekker fargekombo, gått lite og fint priset.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, awt skrev:

Denne har gått rundt her noen år, uten at jeg har tenkt noe særlig over det.

Aner ikke om motor og/eller drivverk er skiftet ut en gang eller fem, men nærmere 900K km på en e65 er likevel godt gjort vil jeg si. :)

Det som er ekstra imponerende er at den har fått såpass mange av kilometerne i godt voksen alder. Bare de siste 4 årene har den gått 300 000km. Når biler blir såpass gamle pleier vanligvis antall årlige kilometer å avta, men denne bilen blir kjørt mye mer nå enn da den var ny.

Legger ved noen utenom det vanlige - Bentley Arnage, Mustang med styling og en Reliant Robin.

IMG_3917.JPG

IMG_3919.JPG

IMG_3922.JPG

IMG_3926.JPG

IMG_3930.JPG

IMG_3934.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En usedvanlig strøken 1982 240 D med 150000km på klokka. Ser at nesten samtlige EU-kontroller har blitt tatt på vinterstid, så den er definitivt vinterkjørt. Men likevel så den veldig bra ut. Kanskje pusset opp i senere tid. Dog var den treeeg, lå i 70km/t i 80-sona med en god kø bak seg, og fortsatte i 20 under på motorveien....

IMG_3943.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Werther skrev:

En usedvanlig strøken 1982 240 D med 150000km på klokka. Ser at nesten samtlige EU-kontroller har blitt tatt på vinterstid, så den er definitivt vinterkjørt. Men likevel så den veldig bra ut. Kanskje pusset opp i senere tid. Dog var den treeeg, lå i 70km/t i 80-sona med en god kø bak seg, og fortsatte i 20 under på motorveien....

IMG_3943.JPG

Er ikke rart det der går dårlig. 250d uten turbo og noe rundt 70-80 hester. Kjørt endel 250d w124 og det gikk haugdårlig. Det eneste positive var at den var 5 cylindra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...