Peak Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Lekker bil i en herlig farge men den frontfangeren brukt på 1M er for min del alt for vulgær, antydninger til Rieger… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 2 timer siden, Lars89 skrev: Knalltøff! Hva har skjedd med frontlyktene? Ser absolutt ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Bilen er kanskje ikke perfekt estetisk, men var tydelig rigga for å bli brukt med semislicks, bur osv og det syns jeg er tøft. De fleste endringer er jo reversible og neste eier kan jo forandre ting etter egen smak. Og kanskje en gang i fremtiden blir den tilbakestilt til original... Jeg liker at folk bygger bil etter eget ønske og ikke etter hva andre syns og mener. HenrikSolberg, Marius2002, mathiseeen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Fant forresten noen flere tøffe publikumsbiler. Marius2002 og Dusy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 22 minutter siden, Lars89 skrev: denne så farlig kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Juni 5, 2022 Share Skrevet Juni 5, 2022 Suzuki cappuccino 😁 laffe og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Juni 7, 2022 Share Skrevet Juni 7, 2022 Flott sommerbil i byen i dag. Skulle bare ha droppa toppen.. 😁 Weltzin og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 10, 2022 Share Skrevet Juni 10, 2022 sveigis, Marius2002, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 Kult å spotte en artsfrende, ikke ofte jeg gjør det. E.C., Weltzin, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 19, 2022 Share Skrevet Juni 19, 2022 (endret) Nok av biler å se på Sand Marina hvertfall, flere i4 M50 enn jeg kan telle... Dette var en av dem, var en svart, to hvite, en grønn og en blå en til her også. Første XC90`n jeg har sett uten eksosrør, er dette en elektrisk en? Eller har Volvo bare tatt vekk eksosrøra fra XC90 T8? (Sto "T8 Recharge" bakpå`n) Også første RSQ8 jeg noen gang har sett, er vell samme bilen som Lamborghini Urus? (Som jeg ser veldig ofte i Fredrikstad haha) Og bare et skilt jeg synes var for morsomt til å ikke dele, lurer på om han har en "GIGANT2" også. Endret Juni 19, 2022 av MagnusAG99 HenrikSolberg, laffe, Weltzin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 19, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2022 (endret) Jeg ble nysgjerrig og snoket litt; Ja, det er en Gigant 1 og en Gigant 2 registrert på samme sted. Endret Juni 19, 2022 av Galro laffe, MagnusAG99 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2022 (endret) 1975 Ford Ltd solgt ny i Norge. Hvem i all verden kjøpte noe sånt her rett etter oljekrisen! 6,6 liter og 160 hestekrefter. Endret Juni 25, 2022 av Galro Lars89, E.C., laffe og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 25, 2022 Share Skrevet Juni 25, 2022 På 19.6.2022 den 17.24, MagnusAG99 skrev: Første XC90`n jeg har sett uten eksosrør, er dette en elektrisk en? Eller har Volvo bare tatt vekk eksosrøra fra XC90 T8? (Sto "T8 Recharge" bakpå`n) ) Volvo tok bort synlige eksosrør på tror det var 22 modellene. Så helt vanlig hybrid. De nyeste har litt mer batteri og rekkevidde MagnusAG99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2022 Share Skrevet Juni 25, 2022 2 timer siden, Galro skrev: 1975 Ford Ltd solgt ny i Norge. Hvem i all verden kjøpte noe sånt her rett etter oljekrisen! 6,6 liter og 160 hestekrefter. Mest sannsynlig noen med mye penger og mange unger. Var ikke alle med mange unger som var hippier på 70 tallet 😂 Disse store amerikanske stasjonsvognene kunne man kjøpe avgiftsfritt som varevogn, så etter tre år kunne man gratis sette inn bakseter. Derfor mange av disse faktisk er solgt nye i Norge, særlig Caprice Classic og søstermodellen Oldsmobile Custom Cruiser var populære. I prinsippet så kostet de ikke stort mer enn en Volvo 245 DL eller Ford Granada med V6er 😀 Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 25, 2022 Share Skrevet Juni 25, 2022 Litt mer 928 siden jeg digger de bilene laffe, Kvasi og Weltzin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå