Lars89 Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Fikk prøvekjøre denne i dag 220hk vtec er mer enn nok med bare 800 kg å dra på. Ingen servo eller abs og trenger det heller ikke. Orjan, Ingen, Werther og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Snublet over en DB11 på isrunden min i dag. Må nok ha en slik en dag, før det er for seint. For ordens skyld, den står ikke parkert slik, den er i fart på vei ut av parkeringen. laffe, sveigis, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 sveigis, Weltzin, laffe og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 (endret) 13 hours ago, The Quark said: Snublet over en DB11 på isrunden min i dag. Må nok ha en slik en dag, før det er for seint. For ordens skyld, den står ikke parkert slik, den er i fart på vei ut av parkeringen. Lekker bil.👌 Hadde dog ikke vært overraska om det der faktisk var en reell parkering. Det er eksempelvis mange i Oslo sentrum med millionbiler som parkerer som om de er Kong Harald med kortesje. Endret Juli 19 av BrokeBoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 Slik skal jeg ha neste gang jeg skal på Norgesferie, med smale vestlandsveier og fjelloverganger! Ingen, Marius2002, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 2 timer siden, Ampera skrev: Slik skal jeg ha neste gang jeg skal på Norgesferie, med smale vestlandsveier og fjelloverganger! Har kjørt ganske mye H1, anbefales ikke på noen som helst måte- TRF, papertiger, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 19 Share Skrevet Juli 19 3 hours ago, Ampera said: Slik skal jeg ha neste gang jeg skal på Norgesferie, med smale vestlandsveier og fjelloverganger! Det er ganske mye annet jeg heller ville valgt enn H1 som ekvipasje på smale vestlandsveier og fjelloverganger. Tror faktisk jeg til og med ville valgt navnebroren fra Hyundai over denne. Dette er bilen for veier uten plassbegrensninger. GtiGtr og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 Ikke sett noen av disse hjemme enda🤔 Eystein Ose og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 48 minutter siden, Markus E30 skrev: Ikke sett noen av disse hjemme enda🤔 -530e- Nei, du får nye 5-serie i 520d, 530e, 530 xDrive og 550e xDrive. Og alle utenom 550e starter på ca. 900000,-. Da kommer plutselig i5 på banen som er modellen BMW vil selge. Artig spotting, den motoriseringen blir nok et sjeldent syn her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 35 minutter siden, Marius2002 skrev: Nei, du får nye 5-serie i 520d, 530e, 530 xDrive og 550e xDrive. Og alle utenom 550e starter på ca. 900000,-. Da kommer plutselig i5 på banen som er modellen BMW vil selge. Artig spotting, den motoriseringen blir nok et sjeldent syn her hjemme G60 generelt tror jeg at jeg kan telle på en hånd for hver jeg har sett i Norge. Iallfall som ikke har vært demobiler. Så dog en 550e i Kristiansand forrige helg, første ICE G60 jeg har sett i Norge. I Europa så jeg en del G60, for det meste 520d/i og 550e…kun i Danmark jeg så noen i5. Men jeg så vel ti stk av nye E klassen for hver G60 jeg spottet så det er ikke tvil om at BMW har bommet fundamentalt med denne generasjonen av 5-serie. Saltkjelen og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 41 minutes ago, Marius2002 said: Nei, du får nye 5-serie i 520d, 530e, 530 xDrive og 550e xDrive. Og alle utenom 550e starter på ca. 900000,-. Da kommer plutselig i5 på banen som er modellen BMW vil selge. Artig spotting, den motoriseringen blir nok et sjeldent syn her hjemme Det er nok på grunn av regelene I Nederland, veiavgift går på vekt og ladbar hybrid fikk sammen rabatter som full elbil. Så du finner nok mange hybrid-biler i NL Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 On 7/19/2024 at 7:58 PM, Ampera said: Slik skal jeg ha neste gang jeg skal på Norgesferie, med smale vestlandsveier og fjelloverganger! Heller Landrover Defender enn denne her 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 2 Forfatter Share Skrevet August 2 Ingen, Weltzin, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 2 Share Skrevet August 2 Kult med tidsriktige Bærumskilt på den der 👍 Felgene derimot…🤮 ///M-ini95 og Ingen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 2 Share Skrevet August 2 Litt fra Rena denne uken; Camaro i speilet på Challengeren; Litt spesielle felger på denne ML'en; Og en pen M240i; sveigis, Marius2002 og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå