Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

@Dusy Min mening etter et ikke så veldig langt bilhold er at E46 M3 må vær noe av det kjekkeste BMW har å tilby. Det er ikke mye dill dall og det er helt opp til fører av bilen hvordan turen blir men søren er det artig! :D Det kan nok sies om de fleste ///M biler men NA motoren kombinert med SMG legger opp til god underholdning, og for meg blir dette kombinert med en grei vekt pluss et fantastisk utseende en spesiell bil. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Dusy Min mening etter et ikke så veldig langt bilhold er at E46 M3 må vær noe av det kjekkeste BMW har å tilby. Det er ikke mye dill dall og det er helt opp til fører av bilen hvordan turen blir men søren er det artig! :D Det kan nok sies om de fleste ///M biler men NA motoren kombinert med SMG legger opp til god underholdning, og for meg blir dette kombinert med en grei vekt pluss et fantastisk utseende en spesiell bil. 

Og nettopp det er grunnen til at jeg aldri kan ha en ny og moderne bil. Jeg kjeder meg rett og slett bak rattet etter 5 min i en kliss ny bil. Herregud så kjedelig, uten lyder, lukter, skjel og følelse. Finnes ingen ny BMW som appelerer til meg om dagen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Og nettopp det er grunnen til at jeg aldri kan ha en ny og moderne bil. Jeg kjeder meg rett og slett bak rattet etter 5 min i en kliss ny bil. Herregud så kjedelig, uten lyder, lukter, skjel og følelse. Finnes ingen ny BMW som appelerer til meg om dagen.  

Prøv en GT3😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...