Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Supert vær på Østlandet i dag, 15 grader og sol. Godt med skikkelig hjemmevask.

Den trofaste 1 serien fikk seg en grundig omgang også, og buffet lakk med Scholl latmannsvoks. Veldig trivelig bil egentlig👍

BFED4A2A-A130-4DE3-802A-5C73B6E52384.jpeg

 

4F1CBCC8-B117-4B5A-B91F-08B44FF598C3.jpeg

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bilmessa i Grenland idag, helt tilfeldig.

Der var bl.a nye BMW X1.

Den var såvidt anonym i sin grønne farge at jeg gikk rett forbi den først. Etter en liten glanings er ikke dette noe for meg, men bilen gav er greit inntrykk og absolutt bedre enn forgjengeren F48.

Hørt mye ulikt om størrelsen, siden vi har iX3 idag - kunne iX1 i teorien var aktuell.
Men den er hakket mindre, kanskje mindre enn jeg trodde og håpet - men likevel større enn forgjengeren. Dog for vårt bruk 👎🏻

Hoppet deretter over i facelift iX3, for tilslutt havne i iX50, det var bedre ja og kanskje viktigst - min bedre halvdel var fornøyd, litt skeptisk til rattet - men det er bedre enn man kan frykte.

 

 

3D19525E-1AE0-4752-9C57-7CE08D8CF790.jpeg

BD3F9476-A7B5-4376-966F-2E7C51C490EA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lars S skrev:

Supert vær på Østlandet i dag, 15 grader og sol. Godt med skikkelig hjemmevask.

Den trofaste 1 serien fikk seg en grundig omgang også, og buffet lakk med Scholl latmannsvoks. Veldig trivelig bil egentlig👍

BFED4A2A-A130-4DE3-802A-5C73B6E52384.jpeg

 

4F1CBCC8-B117-4B5A-B91F-08B44FF598C3.jpeg

Jeg liker disse småbilene, veldig morsomme biler når de har litt motor, ikke minst lettkjørte. Hadde Audi A3 turbo og S3 før, begge var lett trimmet, veldig morsomt, hadde det ikke vært for alle feilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Olaandref skrev:

Jeg liker disse småbilene, veldig morsomme biler når de har litt motor, ikke minst lettkjørte. Hadde Audi A3 turbo og S3 før, begge var lett trimmet, veldig morsomt, hadde det ikke vært for alle feilene.

Jeg har også hatt en del, gti, gti 16v, gti g60, A3 Turbo, morsomt i ungdommen. 1 serien virker bra, reg 2015 og ser ikke noe rust og virker solid bygd. Er B38 motor, så skulle hvert chippet og fått 70 hk til, men er ungene som bruker den mest så har valgt å ha den original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lars89 skrev:

118ia kjøpt på Bilia Outlet Rud ja 👍

Var fin pris på den. Virker den bra? Holder ett øye etter 1 serie med automat jeg også, men skal ikke bytte før minstemann har fått førerkort på manuell Juni -23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...