Oyvinds Skrevet Juli 30, 2018 Skrevet Juli 30, 2018 Bilen er hentet, og jeg har storkost meg over fjellet fra Skien til Bergen! Deilig å være BMW-eier igjen 😊 Hadde planer om å ta bilder med speilrefleksen på fjellet, men brukte opp batteriet på fiskebilder i går 😂 Designer, fxslin, HenrikSolberg og 12 andre reagerte på dette 15
Frode D Skrevet Juli 31, 2018 Skrevet Juli 31, 2018 Digger dette bildet 😍 williamwiers, magneten, Thundercoil og 24 andre reagerte på dette 27
thbrekke Skrevet Juli 31, 2018 Skrevet Juli 31, 2018 93 mod. IX Marius2002, mcelg, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
danskiii Skrevet Juli 31, 2018 Skrevet Juli 31, 2018 Nytt garasjebilde Saltkjelen, StigJ, Gorg og 12 andre reagerte på dette 15
fxslin Skrevet Juli 31, 2018 Skrevet Juli 31, 2018 (endret) Fikk besøk av @Havers idag, ble litt morsomt bilde av det. Endret August 1, 2018 av fxslin Marius2002, magneten, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11
liffi Skrevet August 1, 2018 Skrevet August 1, 2018 18 timer siden, danskiii skrev: Nytt garasjebilde fupsaker, magneten, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
fupsaker Skrevet August 1, 2018 Skrevet August 1, 2018 Et lite stemingsbilde fra Elverum. Vasket på Cirkle K og tørket med mikrofiber fra Biltema! Viktig med blank bil på besøk hos svigers! ///M-ini95, Oyvinds, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
awt Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 Min bil står i Nederland, men får heller kompensere med et bilde av ambulansen til @magneten. fxslin, Designer, magneten og 4 andre reagerte på dette 7
Waterhouse Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. papertiger, Marius2002, Designer og 3 andre reagerte på dette 6
danskiii Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 1 time siden, Waterhouse skrev: Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. Hvilken DSP bruker du?
Waterhouse Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 @danskiii Jeg har en PP82DSP forsterker jeg kjøpte fra BimmerTech. Den har DSP innebygd. Har kjørt et standardoppsett for F34 med HiFi som var lastet inn på forsterkeren da jeg kjøpte den, men har senere byttet fronthøyttalerene i dørene og subbene under setene, så litt justering av delefrekvenser var nødvendig.
fxslin Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 Når unger og bikkje er på ferie! Og kona vil på campingtur og jeg vil på biltur.... Amistad, danskiii, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 3 timer siden, Waterhouse skrev: Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. Fin GT! Wingbar bråker på F36 også, men lurer på om det har med takluke å gjøre. Hadde samme type takstativ på F20 uten takluke, og der var det ingen hyling.
bmwgreg90 Skrevet August 2, 2018 Skrevet August 2, 2018 12 timer siden, awt skrev: Min bil står i Nederland, men får heller kompensere med et bilde av ambulansen til @magneten. Festa vogna di eksos stussene?:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå