Oyvinds Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Bilen er hentet, og jeg har storkost meg over fjellet fra Skien til Bergen! Deilig å være BMW-eier igjen 😊 Hadde planer om å ta bilder med speilrefleksen på fjellet, men brukte opp batteriet på fiskebilder i går 😂 papertiger, fupsaker, Designer og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Digger dette bildet 😍 Thundercoil, Oyvinds, Walkabout og 24 andre reagerte på dette 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 93 mod. IX Marius2002, danskiii, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Nytt garasjebilde Amistad, fupsaker, Designer og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) Fikk besøk av @Havers idag, ble litt morsomt bilde av det. Endret August 1, 2018 av fxslin fupsaker, Designer, Fahad og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 18 timer siden, danskiii skrev: Nytt garasjebilde fupsaker, magneten, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Et lite stemingsbilde fra Elverum. Vasket på Cirkle K og tørket med mikrofiber fra Biltema! Viktig med blank bil på besøk hos svigers! papertiger, Oyvinds, Gorg og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Marius2002 og Amistad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Min bil står i Nederland, men får heller kompensere med et bilde av ambulansen til @magneten. Designer, Amistad, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. Marius2002, Designer, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 1 time siden, Waterhouse skrev: Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. Hvilken DSP bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 @danskiii Jeg har en PP82DSP forsterker jeg kjøpte fra BimmerTech. Den har DSP innebygd. Har kjørt et standardoppsett for F34 med HiFi som var lastet inn på forsterkeren da jeg kjøpte den, men har senere byttet fronthøyttalerene i dørene og subbene under setene, så litt justering av delefrekvenser var nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Når unger og bikkje er på ferie! Og kona vil på campingtur og jeg vil på biltur.... papertiger, magneten, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 3 timer siden, Waterhouse skrev: Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere. Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. Fin GT! Wingbar bråker på F36 også, men lurer på om det har med takluke å gjøre. Hadde samme type takstativ på F20 uten takluke, og der var det ingen hyling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 12 timer siden, awt skrev: Min bil står i Nederland, men får heller kompensere med et bilde av ambulansen til @magneten. Festa vogna di eksos stussene?:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå