Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere.

IMG_0519.thumb.jpg.6b3761825c32a1572e8ba4a525cfd2e9.jpg

 

Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. IMG_0524.thumb.jpg.e317737f15fdb98eca02eab9b740ec00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waterhouse skrev:

Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere.

Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. 

Hvilken DSP bruker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@danskiii Jeg har en PP82DSP forsterker jeg kjøpte fra BimmerTech. Den har DSP innebygd. Har kjørt et standardoppsett for F34 med HiFi som var lastet inn på forsterkeren da jeg kjøpte den, men har senere byttet fronthøyttalerene i dørene og subbene under setene, så litt justering av delefrekvenser var nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waterhouse skrev:

Liten tysker får haik fra stor tysker. Synd at Wingbar-stativet mitt bråker som faen på F34. På E90 var det mye stillere.

IMG_0519.thumb.jpg.6b3761825c32a1572e8ba4a525cfd2e9.jpg

 

Et drøyt år etter at jeg byttet ut høyttalerene mine har jeg endelig tatt meg tid til å nerde litt med DSP-en. Fikk satt delefrekvenser og målt avstand fra førerposisjon til høyttalerene. Synes det begynner å komme seg lydmessig nå sammenlignet med standard HiFi. IMG_0524.thumb.jpg.e317737f15fdb98eca02eab9b740ec00.jpg

Fin GT! Wingbar bråker på F36 også, men lurer på om det har med takluke å gjøre. Hadde samme type takstativ på F20 uten takluke, og der var det ingen hyling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...