Werther Skrevet Lørdag kl. 14:57 Share Skrevet Lørdag kl. 14:57 @Krisfje Hvis et gammelt tre faller på Peugeot 508, lager det da lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Lørdag kl. 15:11 Share Skrevet Lørdag kl. 15:11 Først vask tatt i år og helt nødvendig : Så ikke sånn ut før idag men nå ,mye bedre : fupsaker, mslello, Olaandref og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Lørdag kl. 15:24 Share Skrevet Lørdag kl. 15:24 Vi vestlendinger er ikke vant til slike snømengder… ///M-ini95, fupsaker, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 15:38 Share Skrevet Lørdag kl. 15:38 Slenger meg på med litt flere bilder av vinter på Vestlandet. Herlig vær, tørt og kaldt, jeg og guttungen fant oss en fin plass og koblet ut litt systemer for å ha det litt moro, ikke like morsomt som før, men joda, det gikk rundt, så nå er det mye mas om spinning fra baksetet 😇 Kvasi, BimmerFan!, Markus E30 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 15:40 Share Skrevet Lørdag kl. 15:40 18 timer siden, Krisfje skrev: Så det var i nabolaget ditt det der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Lørdag kl. 20:21 Share Skrevet Lørdag kl. 20:21 Har kommet litt mer snø siden jeg kom hjem fra jobb i går 🙃 fupsaker, Olaandref, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 20:29 Share Skrevet Lørdag kl. 20:29 @Olaandref @*MrB* ja er uvant dette, spesielt for oss her på kysten hvor vi bor. Men vi nyter det Dusy, ///M-ini95, Kolstad Jr. og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Lørdag kl. 21:06 Share Skrevet Lørdag kl. 21:06 Liten service i natos trangeste motorrom. Luftfilter fra 2000🥰 Tennplugger blir en lek. ///M-ini95, sveigis, norbakken og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Lørdag kl. 21:17 Share Skrevet Lørdag kl. 21:17 M3en i sitt hi, i påvente av en etterlengtet vår Olaandref, fupsaker, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 21:27 Share Skrevet Lørdag kl. 21:27 Står å venter på varmere vær. fupsaker, Lars89, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 21:28 Share Skrevet Lørdag kl. 21:28 58 minutter siden, Snagg30 skrev: @Olaandref @*MrB* ja er uvant dette, spesielt for oss her på kysten hvor vi bor. Men vi nyter det Hvordan er det med snø/is i felgene på den når du kjører? Jeg trodde tennene skulle ryke på stripa mellom Volda og Ørsta tidligere i dag, måtte svinge ut og fjerne snø 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 23:40 Share Skrevet Lørdag kl. 23:40 Når det først er snø så er det i det minste deilig at det er så tørt at bilene er rene etter en uke på veien siden sist vask. Kun ett bitte lite lag med snøstøv på bakfanger etter hver kjøretur 👍 fupsaker, gnilb og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 09:50 Share Skrevet Søndag kl. 09:50 12 timer siden, Olaandref skrev: Hvordan er det med snø/is i felgene på den når du kjører? Jeg trodde tennene skulle ryke på stripa mellom Volda og Ørsta tidligere i dag, måtte svinge ut og fjerne snø 😅 Det rister godt ja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 09:52 Share Skrevet Søndag kl. 09:52 En fordel med åpne felger da, det har ikke min nyinnkjøpte suv 🙈 Markus E30, fupsaker og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 09:55 Share Skrevet Søndag kl. 09:55 4 minutter siden, Snagg30 skrev: Det rister godt ja😂 Så voldsomt og det 😅 2 minutter siden, Skulebollen skrev: En fordel med åpne felger da, det har ikke min nyinnkjøpte suv 🙈 Skal nok få kjenne på det du og ja 😅 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå