Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 17:57 Skrevet Mandag kl. 17:57 Tatt i går, men glemte helt å legge ut 😅 Fikk luftet veteranbilen en tur fra vinterdvalen, litt smårisky på sommerdekk og isete partier på bakveiene her 😀 Men selv etter 14 års eierskap så er det ren trivsel å kjøre denne 👍 Dusy, Ampera, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16
sdhild99 Skrevet Mandag kl. 20:27 Skrevet Mandag kl. 20:27 On 1/25/2025 at 11:19 PM, EspenM3css said: Vanskelig å la den stå🤪 Arkivbilde eller var du faktisk ute og kjørte?
EspenM3css Skrevet Mandag kl. 20:29 Skrevet Mandag kl. 20:29 2 minutter siden, sdhild99 skrev: Arkivbilde eller var du faktisk ute og kjørte? Var ute en tur ja fupsaker og sdhild99 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 20:38 Skrevet Mandag kl. 20:38 Ingen, BrokeBoi, hanssae og 13 andre reagerte på dette 15 1
E.C. Skrevet Mandag kl. 20:51 Skrevet Mandag kl. 20:51 Her er bildet av min fra fredagen, litt lengre unna årets første håndvask enn andre i tråden her skjønner jeg: EspenM3css, mslello, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 15 1
eivi91 Skrevet i går, 07:40 Skrevet i går, 07:40 Selv om jeg har skiftet subbene under setene, og montert Match-forsterker, så foretrekker jeg fortsatt litt mer trøkk enn disse klarer å gi. 😅 Driver derfor nå og funderer på en basskasse i brønnen under bagasjeromsgulvet. Har prøvd meg på å 3D-scanne brønnen med gratis iPhone app, med faktisk OK resultat til formålet. 😂 iPhone har LiDAR, og kan derfor brukes til enkle 3D-scan. Mitt første utkast var en kasse med 2x 8" elementer: Men så fant jeg ut at Bass Brothers tidligere har levert en brønnkasse til F15 X5 med 4x 6,5": Så jeg tegnet opp en lettere modifisert utgave av denne, med andre elementer: Og den ser også ut til å passe fint i brønnen på E70: Så spørs om jeg ikke kommer til å gå for en slik etter hvert. 😁🔊 Ingen, Kolstad Jr., Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5
Ingvaldsen Skrevet i går, 09:34 Skrevet i går, 09:34 1 time siden, eivi91 skrev: Selv om jeg har skiftet subbene under setene, og montert Match-forsterker, så foretrekker jeg fortsatt litt mer trøkk enn disse klarer å gi. 😅 Driver derfor nå og funderer på en basskasse i brønnen under bagasjeromsgulvet. Har prøvd meg på å 3D-scanne brønnen med gratis iPhone app, med faktisk OK resultat til formålet. 😂 iPhone har LiDAR, og kan derfor brukes til enkle 3D-scan. Mitt første utkast var en kasse med 2x 8" elementer: Men så fant jeg ut at Bass Brothers tidligere har levert en brønnkasse til F15 X5 med 4x 6,5": Så jeg tegnet opp en lettere modifisert utgave av denne, med andre elementer: Og den ser også ut til å passe fint i brønnen på E70: Så spørs om jeg ikke kommer til å gå for en slik etter hvert. 😁🔊 dette vil jeg gjerne se fortsettelsen av eivi91 reagerte på dette 1
sdhild99 Skrevet i går, 15:35 Skrevet i går, 15:35 19 hours ago, EspenM3css said: Var ute en tur ja Tøft 🙂
sdhild99 Skrevet i går, 15:39 Skrevet i går, 15:39 21 hours ago, Fredrik 90 said: Tatt i går, men glemte helt å legge ut 😅 Fikk luftet veteranbilen en tur fra vinterdvalen, litt smårisky på sommerdekk og isete partier på bakveiene her 😀 Men selv etter 14 års eierskap så er det ren trivsel å kjøre denne 👍 1994 520i? Denne har vel VANOS da?
Fredrik 90 Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 2 minutter siden, sdhild99 skrev: 1994 520i? Denne har vel VANOS da? Det stemmer, denne har Vanos 👍
hanssae Skrevet i går, 16:14 Skrevet i går, 16:14 Godt å få spylt nedentil også i dette været 😊 papertiger, Olaandref, Lars S og 12 andre reagerte på dette 15
sveigis Skrevet i går, 17:29 Skrevet i går, 17:29 Skal man komme i mål ,spiller det ikke noen rolle om det er mørkt og kaldt . Jobben må gjøres : mslello, Reef89, Olaandref og 5 andre reagerte på dette 7 1
sdhild99 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden On 1/28/2025 at 4:46 PM, Fredrik 90 said: Det stemmer, denne har Vanos 👍 Jeg hadde en 1991 520i 24V uten VANOS som bruksbil for en del år tilbake. En kamerat hadde 520i med VANOS. Stor forskjell på dreiemomentet på lavt turtall 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå