EspenM3css Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 6 timer siden, Dusy skrev: Et kjapt bilde fra en liten kjøretur til butikken for å hente pakke. Tvunget sykemelding i 4 f#%*$@# uker for å få pause fra å bruke linser. Jævla irriterende, men det må til 💀 Tvungen sykemelding? Musikk i mine ører🤣 Dusy, opienor, Rita G og 2 andre reagerte på dette 5
MortenHaa Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 (endret) Vært å plukket opp nyrestaurerte 437M felgene til M2´n. Til endring fra originalt ble det blank klarlakk, istedet for sotet som det er originalt, for å få litt mere kontrast på den maskinerte delen mot det sorte. Nye logoer, nye senterkopper og servicekit til TPMS sensorene på plass, mangler bare å få på nye dekk nå Endret Mai 4 av MortenHaa Orjan, Kolstad Jr., Stawky og 12 andre reagerte på dette 15
ehaugsnes Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 Tilbakelagt nye 10 behagelige mil idag og😄 Kolstad Jr., Saltkjelen, Dusy og 14 andre reagerte på dette 17
Dusy Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 16 hours ago, EspenM3css said: Tvungen sykemelding? Musikk i mine ører🤣 Hadde man bare kunnet gjort noe vettug i den perioden så, ja men det er jo ikke tilfellet her 🥲😂
*MrB* Skrevet Mai 5 Skrevet Mai 5 Stakkaren måtte ut i regnet i dag. Ingen bønn når EU-kontrollen står for tur. sveigis, EspenM3css, K.F og 17 andre reagerte på dette 20
ehaugsnes Skrevet Mai 5 Skrevet Mai 5 8 minutter siden, *MrB* skrev: Stakkaren måtte ut i regnet i dag. Ingen bønn når EU-kontrollen står for tur. *lyst på* Saltkjelen, *MrB* og Ampera reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Mai 5 Skrevet Mai 5 Satte X5en i arbeid i dag 👍 Dusy, Saltkjelen, EspenM3css og 10 andre reagerte på dette 13
///M-ini95 Skrevet Mai 5 Skrevet Mai 5 Aldri drøyet hjulskiftet så lenge, men bedre seint enn aldri sier dem BMWE39turbo, Kolstad Jr., K.F og 14 andre reagerte på dette 17
sdhild99 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 13 hours ago, Fredrik 90 said: Satte X5en i arbeid i dag 👍 X5 = Lokomotiv? (God trekkraft)
Fredrik 90 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 41 minutter siden, sdhild99 skrev: X5 = Lokomotiv? (God trekkraft) Ja synes det er en god trekkbil, fordel med luftfjøringen og at bilen er tung. Liker ikke den følelsen når hengerens vekt og bevegelser herjer for mye med trekkbilen 😬 Nå utfordret jeg jo ikke bilens totale hengerkapasitet på 2700 kg med dette lasset men det gikk stødig for seg. Skal passe meg for å bruke den gamle floskelen "Merket ikke at jeg hadde hengeren bak en gang". Med tom henger så kjøre jeg til og med i elektrisk modus, men med last så kjørte jeg med bensinmotoren for å spare elmotoren for slitasjen og for å ha behagelig trekk kraft. Eneste som er skikkelig balle er at revers på hybrid er kun elektrisk, så i revers har man kun 118 hester. Igjen ikke noe problem når dette lasset skulle bokseres opp på gårdsplassen men jeg ser i facebook gruppa at folk med bla campingvogn noen ganger sliter med å boksere farkosten i revers opp bratte bakker. sdhild99 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Endelig hjemme etter 7mnder : mslello, Saltkjelen, sdhild99 og 10 andre reagerte på dette 11 2
gnilb Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 Fin utsikt fra bruksbilen om morgenen Ingvaldsen, Stawky, Patryck og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå