Ingvaldsen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: skal den få mer skinn ? regner ikke med du kjører på langtur med elbil uten en baktanke
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden @Ingvaldsen Det er riktig. Men to korte dopauser med lading og en lang lading når vi uansett spiste middag og shoppet, gjør det hele til å være nokså uproblematisk. Jeg hadde tatt samme stopp med samme lengde med M550en også. 😅 Dusy, Marius2002, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Skal bli kjekt å se hva du pønsker på nå @Saltkjelen Er det Nederland denne gang også?
Ampera Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Blir en del innsekter I løpet av 2000 km, dagens bilde fra Hansnes. Saltkjelen, Reef89, ehaugsnes og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tåler vell et til mslello, Marius2002, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9
Ingvaldsen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 5 timer siden, Saltkjelen skrev: @Ingvaldsen Det er riktig. Men to korte dopauser med lading og en lang lading når vi uansett spiste middag og shoppet, gjør det hele til å være nokså uproblematisk. Jeg hadde tatt samme stopp med samme lengde med M550en også. 😅 Det må være blæra som krymper med elbil🤪 Marius2002, ///M-ini95, ///FredriK.S og 2 andre reagerte på dette 5
Reef89 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ampera, Saltkjelen, EspenM3css og 7 andre reagerte på dette 10
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden På tur hjem i 44 år gammal nybil😄 nydelig bakt potet i Eidfjord sveigis, Reef89, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12
BrokeBoi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) On 7/18/2025 at 1:36 PM, Fredrik 90 said: Porsche har blitt for store i Norge, rett og slett for mainstream. Da tror jeg det er vanskelig å opprettholde ett så skyhøyt nivå på kundeservicen. Videre så tenker jeg, litt vel kynisk dog men at det er forskjell på hva slags Porsche du kommer inn med. Jeg har en kollega som har en Taycan 4S, ikke vært så mye trøbbel med den men han var ikke videre fornøyd med kundeservicen hos Porsche Centeret på de reklamasjonene han har hatt. Så har jeg en bekjent som har en 911 GT3 og han ikke kan få skrytt nok av kundeservicen på samme Porsche Center. Virker som at 911 kunder får bedre behandling enn de som kjører smør og brød Porsche. Du er nok ikke den eneste som har denne erfaringen, og det gjelder nok ikke bare Porsche. Garantisakene jeg hadde på 530e var vesentlig mer kronglete å få igjennom enn med F90, hvorav alle problemer på sistenevnte har blitt fikset på garanti uten noe som helst motstand fra Bavaria eller Bilia. Endret 6 timer siden av BrokeBoi Fredrik 90 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 4 timer siden, Ingvaldsen skrev: Det må være blæra som krymper med elbil🤪 Jeg får ikke stresstesta blæra på samme måte som deg med to timer til nærmeste nabo og pendling til jobb i en helt annen del av landet, vet du..🤪 Ampera, ///M-ini95, Eystein Ose og 3 andre reagerte på dette 1 5
Fahad Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden På 18.7.2025 den 13.49, ahj skrev: Akkurat det kan jeg skrive under på. Fattern har 2025 Panamera, der var det noe AC problemer nå i varmen. Fikset på en dag, jeg hadde samme problem ish på min i fjor. Det var 7/8 garantijobber det før det var fikset. Hatt to Taycan'er etter hverandre. Var stor fornøyd med servicen jeg fikk fra PCO, aldri opplevd bedre service. Bilen fikk til og med stå inne i 3 måneder mens de ventet på deler. Porsche er vel en av få merker som tilbyr inntil 15 år garanti (PAW) på bilene sine. Er medlem på i4 gruppa på Facebook, mange som er jævlig misfornøyde der også med servicen de får. ///M-ini95 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå