Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Saltkjelen skrev:

@Ingvaldsen Det er riktig. Men to korte dopauser med lading og en lang lading når vi uansett spiste middag og shoppet, gjør det hele til å være nokså uproblematisk. Jeg hadde tatt samme stopp med samme lengde med M550en også. 😅

Det må være blæra som krymper med elbil🤪

Skrevet (endret)
On 7/18/2025 at 1:36 PM, Fredrik 90 said:

Porsche har blitt for store i Norge, rett og slett for mainstream. Da tror jeg det er vanskelig å opprettholde ett så skyhøyt nivå på kundeservicen. Videre så tenker jeg, litt vel kynisk dog men at det er forskjell på hva slags Porsche du kommer inn med. Jeg har en kollega som har en Taycan 4S, ikke vært så mye trøbbel med den men han var ikke videre fornøyd med kundeservicen hos Porsche Centeret på de reklamasjonene han har hatt. Så har jeg en bekjent som har en 911 GT3 og han ikke kan få skrytt nok av kundeservicen på samme Porsche Center. 

Virker som at 911 kunder får bedre behandling enn de som kjører smør og brød Porsche. 

Du er nok ikke den eneste som har denne erfaringen, og det gjelder nok ikke bare Porsche. Garantisakene jeg hadde på 530e var vesentlig mer kronglete å få igjennom enn med F90, hvorav alle problemer på sistenevnte har blitt fikset på garanti uten noe som helst motstand fra Bavaria eller Bilia.  

Endret av BrokeBoi
Skrevet
På 18.7.2025 den 13.49, ahj skrev:

Akkurat det kan jeg skrive under på. Fattern har 2025 Panamera, der var det noe AC problemer nå i varmen. Fikset på en dag, jeg hadde samme problem ish på min i fjor. Det var 7/8 garantijobber det før det var fikset. 

Hatt to Taycan'er etter hverandre. Var stor fornøyd med servicen jeg fikk fra PCO, aldri opplevd bedre service. Bilen fikk til og med stå inne i 3 måneder mens de ventet på deler. 

Porsche er vel en av få merker som tilbyr inntil 15 år garanti (PAW) på bilene sine.

Er medlem på i4 gruppa på Facebook, mange som er jævlig misfornøyde der også med servicen de får. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...