Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den landet i veien. Hadde bil bak, men ettersom den ikke stoppet regner jeg med at den ikke ble truffet. Stoppet og kjørte tilbake igjen og da lå den midt i veien. Gikk ut og la den bare i grøften da det ikke var noen mulighet for å få den inn i bilen der og da (ikke helt det rette å drive å legge ned seter i en trafikkert 80-sone 😛).

Så forøvrig du var "hjemme" når jeg var på container-jakt for å kvitte meg med badekaret i går kveld. 🫠

Skrevet (endret)

Hehe. Nei er liksom ikke bare å klaske den oppå igjen. Note til neste gang. Ha liggende jekkestropper i bilen, så får du med deg lokket også ;)

Jupp, fruen er offshore og da er jeg "hjemme" i 2 uker :lol: Denne gangen gnikkes det ny miksmaster. Forøvrig eid av et klubbmedlem 🤯

IMG20260111204930.thumb.jpg.29776dd50922e0ba4dd3450dd3868cb6.jpg

IMG20260111161627.thumb.jpg.3b1d591dc35fedcada87ef0caea47912.jpg

Får ta med slushvasken også siden det er snapshottråden... 

Endret av StigJ
Skrevet
1 hour ago, tennbrikket said:

1000km kattevasken i dag. Uvant å kjøre så tung bil på vinterføre. Sikkert vanskelig å skjønne for enkelte, men beste bilen jeg har kjørt på vinterføre er å forbli e46 med style 135m og nokian piggfritt. Den ville ikke av veien om man prøvde engang. 

IMG_4591.jpeg

Merkelig det der, F11’en er den tyngste bilen jeg har hatt, og den desidert beste og mest stabile på vinterføre. F36 var bra og mer leken, men ikke så bra som F11, den henger bedre.

Siste nytt på min front, on-topic:

Service gjennomført og F11’en er EUOK for to nye år, uten en feil:

IMG_9180.thumb.jpeg.adc68c0133be42dffcbf060aacdb5abb.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...