wbiter Skrevet Onsdag kl. 16:35 Skrevet Onsdag kl. 16:35 En av disse blir valgt hver morgen. En gammel E46 kan tåle litt dårlig vær, men kan også kjøre hjem uten tak. Full sommeropplevelse blir det uansett. Orjan, Lars89, Ampera og 18 andre reagerte på dette 21
Markus E30 Skrevet Onsdag kl. 18:04 Skrevet Onsdag kl. 18:04 Hvordan få en V10 til å bruke et statsbudsjett? Sett på en henger🫶 mslello, Tore Høgvold, Marius2002 og 21 andre reagerte på dette 24
sveigis Skrevet Onsdag kl. 18:57 Skrevet Onsdag kl. 18:57 52 minutter siden, Markus E30 skrev: Hvordan få en V10 til å bruke et statsbudsjett? Sett på en henger🫶 Et deilig syn med drømme femmerene mine 😊 Tipper du koser deg maks med e61 M5 Markus E30 og HakonLimseth reagerte på dette 2
Markus E30 Skrevet Onsdag kl. 19:45 Skrevet Onsdag kl. 19:45 47 minutter siden, sveigis skrev: Et deilig syn med drømme femmerene mine 😊 Tipper du koser deg maks med e61 M5 Det er helt riktig😁 sveigis reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 16:25 Skrevet Torsdag kl. 16:25 22 timer siden, Markus E30 skrev: Hvordan få en V10 til å bruke et statsbudsjett? Sett på en henger🫶 Dæven så rått🤩
ehaugsnes Skrevet Torsdag kl. 16:26 Skrevet Torsdag kl. 16:26 Ute og skliiiiiir seg inn mot helg! Marius2002, Stawky, gnilb og 14 andre reagerte på dette 17
Ampera Skrevet Torsdag kl. 18:39 Skrevet Torsdag kl. 18:39 Flott vær! eivi91, Patryck, Dusy og 19 andre reagerte på dette 22
Markus E30 Skrevet Torsdag kl. 18:47 Skrevet Torsdag kl. 18:47 2 timer siden, ehaugsnes skrev: Dæven så rått🤩 Takk😁 Knakk noen nakker den dagen.
Yngvejos Skrevet Torsdag kl. 21:42 Skrevet Torsdag kl. 21:42 Jeg fikk jaggu med hele bilparken på ett bilde med ett uhell. E87 på bakdøra og Caddyen på framdøra. Marius2002, KMT, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Dusy Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Skulle egentlig til Vestfossen for å kjøpe is, meeen vampyren i magen til samboer var ikke enig i det. Så da ble det heller til å sjekke ut vårt snart nye nabolag i stede Lover godt når en eldre nabo kom bort og ga komplimenter om bilen. Endret 12 timer siden av Dusy eivi91, BimmerFan!, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10
Ingvaldsen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Dagens nøtt, hvilken motor og bil sitter denne webastoen i? Endret 10 timer siden av Ingvaldsen BimmerFan! reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nyvasket i Tyrkia etter 4500km på veien🤩 Saltkjelen, BMWE39turbo, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10
///M-ini95 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) @Ingvaldsen tja panser med henglsene fremme, og ser ut som en m70 motor. Ville tippet E32 750i? Endret 10 timer siden av ///M-ini95
ehaugsnes Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dagens flipp - T5 1.9tdi solgt på 1,5 time. Hiacen (som fortsatt står på piggdekk) henter hjem vrak på vrak på vrak😎
FransEirik Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Etter 2 glødeplugg-sett som bilen ikke ville kjenne igjen siden de var metall, så bytta jeg til keramiske og ny modul. Jaggu gjorde det susen… hadde feilkode på feil glødepluggtype montert .. etter 1stk ny dyse, regenerering av dpf, valnøttblåsing av innsug, rens av inntaksmanifold, ny MAPsensor, LMM, lambdasonde, egr og swirl flap delete så er kaldstart og turtallgangen strøken. Noe som har plaga meg veldig… så det var gledelig! etterfulgt av litt panserpolering. Fargen er stratusgrå metallic KMT, ///M-ini95 og Saltkjelen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå