Walkabout Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 Fint å komme hjem til nypolert G31 (som enda ikke har fått på sommerdekk) etter en helg med roadtrip (håper dere tåler et par italienske innslag her også). KMT, Orjan, Ampera og 23 andre reagerte på dette 25 1
Ampera Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 7 minutter siden, Walkabout skrev: Fint å komme hjem til nypolert G31 (som enda ikke har fått på sommerdekk) etter en helg med roadtrip (håper dere tåler et par italienske innslag her også). Du glemte Mazda 6e! Walkabout og BrokeBoi reagerte på dette 1 1
Lars S Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 11 minutter siden, Walkabout skrev: Fint å komme hjem til nypolert G31 (som enda ikke har fått på sommerdekk) etter en helg med roadtrip (håper dere tåler et par italienske innslag her også). Du får ta med ett lydklipp neste gang Walkabout reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 2 hours ago, Walkabout said: Fint å komme hjem til nypolert G31 (som enda ikke har fått på sommerdekk) etter en helg med roadtrip (håper dere tåler et par italienske innslag her også). Nydelig! Hvor kommer Mazda inni bildet her? God framgang med garasje også ser jeg. Men mangler fremdeles bilde av dresskledde deg med brylkrem, nystrøket skjortekrage og dress i LAWYER bilen. 😬 ahj og Walkabout reagerte på dette 2
Walkabout Skrevet Juni 22 Skrevet Juni 22 20 minutter siden, papertiger skrev: Nydelig! Hvor kommer Mazda inni bildet her? God framgang med garasje også ser jeg. Men mangler fremdeles bilde av dresskledde deg med brylkrem, nystrøket skjortekrage og dress i LAWYER bilen. 😬 Hehe, samboeren er medeier i Hegre Auto, så det går i Mazda der i gården. 6e er overraskende flott bil til en kurant pris, og straks erstattes den med nye CX-6e, rimelig lekker sak i helsort med store felger! Så hun får ta seg av det elektriske alibiet i husholdningen Ampera, papertiger og ahj reagerte på dette 3
Dusy Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 (endret) Klar for den store dagen på fredag 🫶🏾 Skal ikke skryte på meg at jeg var flink til dette men det får duge 😂Må innrømme det gir meg gåsehud av å tenke på at denne får bli med på denne store dagen. Blitt noen milepæler i livet med denne Endret Juni 24 av Dusy papertiger, Reef89, m-blå og 27 andre reagerte på dette 28 2
RF91 Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 (endret) Kattevask mellom flyttelass og fødeavdelingen 🙃 Edit: Error 404: Bildekvalitet not found. Endret Juni 24 av RF91 ///M-ini95, Snagg30, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15
papertiger Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 @Dusy @RF91 gratulerer og gratulerer! Dusy og RF91 reagerte på dette 1 1
Saltkjelen Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 Ikke før den ene i4en ble sendt på dør, så dukket det jaggu opp en ny en med en haug av deler i bagasjen. 🤓 papertiger, Tore Høgvold, BrokeBoi og 21 andre reagerte på dette 24
Ampera Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 9 timer siden, Dusy skrev: Klar for den store dagen på fredag 🫶🏾 Skal ikke skryte på meg at jeg var flink til dette men det får duge 😂Må innrømme det gir meg gåsehud av å tenke på at denne får bli med på denne store dagen. Blitt noen milepæler i livet med denne Gratulere så mye og lykke til! Dusy reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Juni 25 Skrevet Juni 25 Dagens kjøretøy Reef89, BrokeBoi, Tore Høgvold og 17 andre reagerte på dette 20
Fredrik 90 Skrevet Juni 25 Skrevet Juni 25 To stasjonsvogner fra to ulike tider, er ikke mye man kan sammenlikne på disse to. Men litt artig å tenke på når man står og ser på dem er jo at den ene har en toppfart på 275 km/t mens den andre må gi seg på 250 km/t 😅 Det skulle man ikke tro når man ser på disse to bilene i dag 😂 Markus E30, Espen.st, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
ahj Skrevet Juni 25 Skrevet Juni 25 1 time siden, Fredrik 90 skrev: To stasjonsvogner fra to ulike tider, er ikke mye man kan sammenlikne på disse to. Men litt artig å tenke på når man står og ser på dem er jo at den ene har en toppfart på 275 km/t mens den andre må gi seg på 250 km/t 😅 Det skulle man ikke tro når man ser på disse to bilene i dag 😂 Ikke glem at den til venstre er langt mer driftssikker enn den til høyre. Grunn for at Taycan kalles kollen-corolla, sitat Finansavisen. Fredrik 90 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juni 25 Skrevet Juni 25 Min og min fetters rimelig strøkne 242 : Ampera, Reef89, eivi91 og 8 andre reagerte på dette 11
Ampera Skrevet Juni 26 Skrevet Juni 26 Ny dag, nye muligheter. Marius2002, Heik80, Reef89 og 14 andre reagerte på dette 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå