K-E Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Fahad, Tony Soprano, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 28 minutter siden, K-E skrev: Lekker 😊 Uvanlig felgvalg på F01 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Ikke bilde av bilen min... men en gledelig ting jeg fant ut mens jeg sjekket litt rundt på konfiguratoren. Multifunskjonelt Instrument Display for BMW F30 har nå ankommet konfiguratoren!! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Mitt første interiør shot her på bimmers! Ikke noe spesielt i det hele, bare synts at E9x interiøret holder seg vannvittig godt. Syntes egentlig at det bare er iDriven som ser gammel ut. Gorg, Marius2002, Lifeasiknowit_bmw og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Deler denne jeg! Gorg, StigJ, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 16 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Ikke bilde av bilen min... men en gledelig ting jeg fant ut mens jeg sjekket litt rundt på konfiguratoren. Multifunskjonelt Instrument Display for BMW F30 har nå ankommet konfiguratoren!! Det har vel vært tilgjengelig en stund, men i følge BMW selv måtte man vente til juli, tidligst, for at det gikk. Dessverre fikk jeg ikke det med på min bil, men jeg tror jeg overlever uten. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 18 minutter siden, fupsaker skrev: Det har vel vært tilgjengelig en stund, men i følge BMW selv måtte man vente til juli, tidligst, for at det gikk. Dessverre fikk jeg ikke det med på min bil, men jeg tror jeg overlever uten. Ikke noe stress. Er visst ikke så fryktelig vanskelig å ettermontere hvis du virkelig vil ha det. Jeg vil jo si at det er utrolig kult å ha + at det ser bra ut også. På din bil så ville det også gjort seg godt iom. at den du har bestilt er såpass gjev. men så skal det sies at utvidet display er veldig bra det også! Kjenner en som byttet et digitalt display på en 5'er (garanti reperasjon). Kostet visst 6000,- så jeg antar at dette kanskje ikke er så utrolig mye dyrere for 3'ern! det analoge er faktisk dyrere etter hva jeg har sett. Koster rundt 9000,- for utvidet kombi speedo. Så det kan jo selges også hat du hørt noe mer ang. Tuning på bilen din? Fikk liksom beskjed om at man mister garantien på hele bilen, om man eventuelt ikke gjør det hos Bavaria. Da mister man "bare" garantien på motor og drivverk etc. kort sagt, alt som har med motor og drivlinje å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Ble en "liten" eksos vask i kveld Fahad, fupsaker, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 On 17.4.2017 at 18.55, Tony Soprano skrev: Lekker 😊 Uvanlig felgvalg på F01 👍 Takker De passer nok best på E38'en, men siden den står avskiltet denne sommeren så syns jeg det ble for galt å bare la de ligge lagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Jokkke, williamwiers, bmwgreg90 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatfarm Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Fått på sommerhjul på mandag, og henta mc'n i dag. Så nå mangler bare finværet i Trondheim! StigJ, Marius2002, lagunilla og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 ///M-ini95, dopus, magneten og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Måtte bare parkere ved siden av det som da vel må være Stavangers og Norges desidert dyreste SUV. å beading du beading... BimmerFan!, awt, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Fått på coilovers, felger og breddere på bruksbilen. Ikke så veldig brukende lenger Gorg, Skulebollen, williamwiers og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 Rød og rød. Daniel., tobiasw, lagunilla og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå