norbakken Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Den har tålt mye den leppa, men et lite snøras i veien ble for kraftig kost. Jaja, få finne noe annet å ha der nede da. Ser ut som jeg kjører med splitters 😜 Daniel., Walkabout, AlexHD og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Designer, Tony Soprano, BimmerFan! og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 7 minutter siden, Walkabout skrev: Utrolig flott design på F10&F11 ser like aktuell og moderne ut i dag som ved lansering. Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Helt enig @Tony Soprano lagunilla, Marius2002, BimmerFan! og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Da var dagen kommet... Har bytter 550en i Q7 for å få 7 seter og plass til familien. Første gang jeg har annet enn BMW. 😬 Kommer til å savne nytten fra forumet her! Har ikke funnet tilsvarende for Audi. En trøst er at ny og stor bil er 5kg lettere enn den gamle utfra hva jeg har googlet meg til😳 Et siste bilde av forrige og neste bil sammen. cityhopper, Carlsius, sandersander og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 @larserso gratulerer med ny og fin bil og samtidig kondolerer med den like så fine F11en. Jeg er likevel overbevist om at du også vil trives godt med Q7, flotte biler larserso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 6 timer siden, Marius2002 skrev: @larserso gratulerer med ny og fin bil og samtidig kondolerer med den like så fine F11en. Jeg er likevel overbevist om at du også vil trives godt med Q7, flotte biler Mange takk Joda, når man trenger mer plass så skal jeg finne meg godt til rette i den nye også Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Sannsynligvis et av de siste bildene jeg tar av bilen da den kommer for salg hos forhandler i morgen. HenrikSolberg, Walkabout, lagunilla og 9 andre reagerte på dette 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 11, 2019 Share Skrevet Februar 11, 2019 Ny ekspansjonstank og strøm på batteriet. E23’n fyrer lett 😎 Skulebollen, Marius2002 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2019 Share Skrevet Februar 12, 2019 På 10.2.2019 den 22.05, Cato Slettebø skrev: Sannsynligvis et av de siste bildene jeg tar av bilen da den kommer for salg hos forhandler i morgen. Og det gjorde den. Hva blir det nå da? Håper ikke du tok innbytte i Colt automaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Februar 12, 2019 Share Skrevet Februar 12, 2019 8 timer siden, StigJ skrev: Og det gjorde den. Hva blir det nå da? Håper ikke du tok innbytte i Colt automaten Haha, den er ennå i mitt eie, står bare hos forhandleren, tar den i bruk i April hvis den ikke er solgt. Enda ikke bestemt meg for ka som ska handlas etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 12, 2019 Share Skrevet Februar 12, 2019 Snart klar for nye år på veien . e28 535i: norbakken, liffi, Tony Soprano og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Da var bilen av M’et 🤷🏼♂️ Fangere solgt og org montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 14, 2019 Share Skrevet Februar 14, 2019 BimmerFan! og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 15, 2019 Share Skrevet Februar 15, 2019 Grundig vintervask innen den blir satt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå