bmwgreg90 Skrevet Juni 12, 2019 Share Skrevet Juni 12, 2019 Designer, Walkabout, Kvasi og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 12, 2019 Share Skrevet Juni 12, 2019 Konebilen Marius2002, Mathiseen, Steinark84 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 12, 2019 Share Skrevet Juni 12, 2019 BjornarHS, papertiger, Weltzin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 12, 2019 Share Skrevet Juni 12, 2019 Bebben, HenrikSolberg, BjornarHS og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Se noe så sørgelig! Må vaske, bare må vaske 🤯 Og selvfølgelig ramla rondellen på blinklyset av på vei til polarsirkelen. Og knekt skvettlapp takket være ferjelem. Så da ser det jo bare enda mer shabby ut 🙄 Delesanking neste... ZhilleN, BjornarHS, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Viskermekanisme bytte på konebilen Marius2002, Saltkjelen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 12 minutter siden, StigJ skrev: Se noe så sørgelig! Må vaske, bare må vaske 🤯 Og selvfølgelig ramla rondellen på blinklyset av på vei til polarsirkelen. Og knekt skvettlapp takket være ferjelem. Så da ser det jo bare enda mer shabby ut 🙄 Delesanking neste... -bilde- Nå vet vi heldigvis det er deg og kjenner bilen, så da er den ikke shabby. Men jeg skjønner hva du mener, jeg kan synes biler ser shabby ut bare de mangler senterkopper på felgene. 🤷🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 1 time siden, StigJ skrev: Se noe så sørgelig! Må vaske, bare må vaske 🤯 Og selvfølgelig ramla rondellen på blinklyset av på vei til polarsirkelen. Og knekt skvettlapp takket være ferjelem. Så da ser det jo bare enda mer shabby ut 🙄 Delesanking neste... Kom å se på 335n min så skal du få se shabby bil 🤣 Hvordan er rondellen på blinklyset festet? Lim eller klips? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Peak, M-jakob, BjornarHS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 4 timer siden, Marius2002 skrev: Nå vet vi heldigvis det er deg og kjenner bilen, så da er den ikke shabby. Men jeg skjønner hva du mener, jeg kan synes biler ser shabby ut bare de mangler senterkopper på felgene. 🤷🏼♂️ Hehe. Helt enig. Når noe mangler eller ikke er som det skal være blir det shabby 3 timer siden, Daniel. skrev: Kom å se på 335n min så skal du få se shabby bil 🤣 Hvordan er rondellen på blinklyset festet? Lim eller klips? 🤔 Hehe. Rondellen er faktisk festet med dobbelsidig tape. Den som forsvant har jeg byttet tape på. Så har nok ikke fått det skikkelig rent slik at det fikk godt feste. Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juni 15, 2019 Share Skrevet Juni 15, 2019 Tatt vårpoleringa/voksing på begge beista i natt. Saltkjelen, BjornarHS, Fahad og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2019 Share Skrevet Juni 15, 2019 Mathiseen, Skulebollen, StigJ og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 15, 2019 Share Skrevet Juni 15, 2019 Prepper til Zedfest neste helg... N.E.W., Marius2002, ZhilleN og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 15, 2019 Share Skrevet Juni 15, 2019 Vask og test av litt polering før skikkelig detailing av bil : Skulebollen, Underground1983, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2019 Share Skrevet Juni 15, 2019 Så så strøken ut når jeg kom ruslende ut av skauen at det ble bilde StigJ, fxslin og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå