danskiii Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 reunited at last HenrikSolberg, Ampera, HelgePer og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Fremme ved destinasjon ett stykke utenfor Tromsø, for et drittvær det har vært i dag, regnet hele turen fra Narvik. Pekka, hanssae, Walkabout og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Mens alle andre her er på flotte Norgesferier så har jeg ikke vært lenger enn Ikea 😂 Men de skal ha stor honnør for å lage ekstra breie familieplasser nærme døra, sånn kan jeg like 👍 Saltkjelen, opienor, danskiii og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Maiken Benedicte, Pekka, Sjakalen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Kjøpt hus i @[space] -land. tennbrikket, BimmerFan!, Pekka og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 21 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjøpt hus i @[space] -land. Fin bilsamling 😎 Chrome grill også 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Kjøpt hus i @[space] -land. Har DU kjøpt deg Alvsbyhus 😳? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Kjøpt hus i @[space] -land. Gratulerer så mye 😀 Nå må du bare få jevna den garasjen der med jorda og få opp en skikkelig garasje 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Kjøpt hus i @[space] -land. Med tanke på at den space er innflytter, så er det heller ahj land du har prøvd å invadere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 (endret) Tds&535 Endret Juli 10, 2021 av Joakim Urke HenrikSolberg, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 21 timer siden, mslello skrev: Fin bilsamling 😎 Chrome grill også 👌 Ja, det hjelper på når stort sett alle kompiser kjører BMW også. 19 timer siden, Skulebollen skrev: Har DU kjøpt deg Alvsbyhus 😳? Personlig ser jeg ingen betenkeligheter med dette, og det gjør i alle fall ikke neste eier heller. 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye 😀 Nå må du bare få jevna den garasjen der med jorda og få opp en skikkelig garasje 👍 Takk for det! Graveren kommer i august for å ta litt fjell, så vi får se om det blir ny garasje på denne siden av året eller neste. Den blir i alle fall 49,9 kvm. 10 timer siden, ahj skrev: Med tanke på at den space er innflytter, så er det heller ahj land du har prøvd å invadere! Hehe, innflytterne får holde seg samlet "borti der". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 @Saltkjelen Mtp. Detaljnivået ditt på bil så er du den siste jeg hadde trodd ville handle det 🙈 ( kjenner disse husene godt ) men gratulerer 😊 spent på å se garasjen HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 Litt kveldsstell. Vask i dag før voks i morgen. Marius2002, HenrikSolberg, danskiii og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 23 minutter siden, Skulebollen skrev: @Saltkjelen Mtp. Detaljnivået ditt på bil så er du den siste jeg hadde trodd ville handle det 🙈 ( kjenner disse husene godt ) men gratulerer 😊 spent på å se garasjen Skulle jeg kjøpt hus etter ønsket detaljnivå, hadde jeg måtte kjøpe bolig til 20MNOK. Når sant skal sies totalrenoverer jeg boligen, så boligen blir slik jeg ønsker likevel. Runder av boligprat her i denne tråden, så kan man eventuelt fortsette i min tråd. Walkabout, Fredrik 90, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Lofoten unnagjort, Tromsø neste Er det egentlig noe poeng å kjøre opp til Nordkapp? Gøy å ha vært der, men langt å kjøre tur/retur. Noen med erfaring på om det er verdt den lange turen, evt. andre fine opplevelser underveis? Maiken Benedicte, Saltkjelen, ///M-ini95 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå