Dusy Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 6 minutes ago, Marius2002 said: @Dusy i godt selskap ser jeg 😎 Oh yes, her står den sammen med alle barndomsdrømmene mine (ikke minst min egen) 😍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 38 minutter siden, Dusy skrev: Oh yes, her står den sammen med alle barndomsdrømmene mine (ikke minst min egen) 😍 Ja der var mye pent inkl din! Skiltene på din leveres inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 10 hours ago, HenrikSolberg said: Ja der var mye pent inkl din! Skiltene på din leveres inn? Fikk de ikke av 😂 Satt så godt med dobbelsidig teip men er det som er planen etter hvert ja! HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 8 timer siden, Dusy skrev: Fikk de ikke av 😂 Satt så godt med dobbelsidig teip men er det som er planen etter hvert ja! Der har bilen det godt Dusy 😊😊 Så dette på Facebook og . Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 1 hour ago, sveigis said: Der har bilen det godt Dusy 😊😊 Så dette på Facebook og . Det har den så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 Knekten, sveigis, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 klar for visning imorgen, krysser fingre😅 Skulebollen, Kvasi, Knekten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 Litt remote tuning fra Jordan på kveldinga Får vel lete etter ny motor etterhvert også😂 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 @Slavearbeider'n Jordan vet hvordan 🤷♂️ Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 (endret) 27 minutter siden, ahj skrev: @Slavearbeider'n Jordan vet hvordan 🤷♂️ Visste seg å være riktig det. Holdt på en time med å få gassen til å funke. Starta ikke engang med første mappen. Endret September 30, 2021 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 Ikke fra i dag, men det får vel gå Knekten, Carlsius, Reef89 og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 1 time siden, Walkabout skrev: Ikke fra i dag, men det får vel gå Kalde føtter, blå merker, ser jeg !😎 Bedre å bruke pengene på bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2021 Share Skrevet Oktober 2, 2021 Ops 🤭 HenrikSolberg, Fahad, Walkabout og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 2, 2021 Share Skrevet Oktober 2, 2021 1 minutt siden, Marius2002 skrev: Ops 🤭 Gratulere så mye igjen, betydelig oppgradering! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2021 Share Skrevet Oktober 2, 2021 Gratulerer @Marius2002! Hvorfor ble det bytte? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå