mslello Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 Ferdige ahj, Ampera, *MrB* og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 2 minutter siden, mslello skrev: Ferdige Det var jo ett stykk bra rengjort bil mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 @mslello må ta min et vers også når det blir mildvær igjen Ampera, Reef89, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 Inspiserer gamlefar i vinterdvale: Ron Jeremy, Ampera, Knekten og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 Er på hytta i romjulen, her er det vinter. Er noe med moderne biler (og i særdeleshet elbiler) med LED og effektiv drivlinje, da blir det ikke mye varmetap. Fordel et sted, men i andre sammenhenger som nå.. Vel, da blir bilen(e) dynger ned med snø. Så en IX tidligere idag, den var bare en hvit mur der bak. Saltkjelen, fupsaker, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 (endret) 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Er så "dumt" når snøen samler seg bak på bilen slik Endret Desember 29, 2021 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 @Ron Jeremy flott bil as always Håper alt står bra til og jula er fin! Skal prøve iX ilag med min far på nyåret nå, han vurderer denne sterkt! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 29, 2021 Share Skrevet Desember 29, 2021 Akkurat nå, Marius2002 skrev: @Ron Jeremy flott bil as always Håper alt står bra til og jula er fin! Skal prøve iX ilag med min far på nyåret nå, han vurderer denne sterkt! Blir spennende å høre hva han syntes om iX’en. Selv syns jeg den var spennende og noe «nytt», mest på en god måte! Jula går fort, men bil og annet henger sammen til 2022 håper jeg 😊 Du får slenge ut noen inntrykk her inne, er det 40 eller storebror 50 som er aktuell?! Spennende å høre hva dere syns! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 (endret) Vasket selv iX3 i Elverum i dag, flott vaskeanlegg. Dessverre dunkel belysning fra svigerfars garasje. Men helt fri for snø, deilig. Endret Desember 30, 2021 av fupsaker ahj, Ampera, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 papertiger, Blinklys, Saltkjelen og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Varmegrader er grunnlag for vask! uglefossen, Reef89, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 (endret) 30 minutter siden, Ampera skrev: Varmegrader er grunnlag for vask! Den fargen der er jo veldig fin da, minner litt om en gammel Ford Mustang-farge jeg ikke husker navnet på Interiøret i den andre BMWen din minner forresten litt om interiøret i en E31 850CSI jeg så på nettet en gang.. Veldig kult Fant bildet, det er jo ikke helt likt men likevel.. Det var det jeg tenkte på. Med sorte lister og en annen farge på dashbordet hadde det liknet mer Endret Desember 30, 2021 av GreenE36Cab danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Pumpeprisen var på dyre 1.15 kroner pr liter, men de var helt tomme for bensin. 🤷♂️ danskiii, Saltkjelen, ///M-ini95 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Fine forhold på bjorli idag Sjakalen, Marius2002, Tollefsen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Bedre bil på turen hjem fra Ålesund til Sandnes og tilbake har jeg ikke hatt..! Saltkjelen, liffi, Marius2002 og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå