Olaandref Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 1 time siden, E.C. skrev: Haha, det var jo betryggende for meg som har tenkt å vaske i min E91 😄 Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta. Haha, var ikke meningen å ta nattesøvnen din 😂 Litt avstand funker fint 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 🥰 Orjan, Walkabout, M-jakob og 22 andre reagerte på dette 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 1 time siden, Skulebollen skrev: 🥰 Det der er akkurat slik jeg ønsker det selv, har faktisk siklet litt på en i samme farge og. Felgene er allerede klar.. Nydelig bil 👌🤩 sveigis og Skulebollen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 1 time siden, Skulebollen skrev: 🥰 Oppskriften på en riktig e24 Emil 🙏🙏 Jækla nydelig . Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Olaandref, Knekten, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 (endret) 14 timer siden, Hpi skrev: Wow, er dette vanlig veistøv eller går den på mye grusveier eller noe? Er vanlig veistøv, denne går for det aller meste på asfalt - men sikkert ikke tatt motorvask siden den var ny for ti år siden 7 timer siden, E.C. skrev: Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta. Siste OT fra meg her, men selv pleier jeg å dynke på med Prickbort eller Surfex HD, jobbe det inn med en pensel/børste også dusje ganske lett over med hageslangen. Aldri hatt noen problemer med det, og har vasket mye E90, E91, F11 og F82 slik. Høytrykk på avstand har jeg også forsøkt, og heller ikke da hatt problemer, så det virker safe i mine øyne! Får vel slenge inn et bilde i bildetråden her og, selv om det ikke er fra i dag Endret Juni 16, 2022 av Walkabout Knekten, Ampera, Dusy og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 fupsaker, Reef89, Marius2002 og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 E.C., BimmerFan!, Marius2002 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 Lars89, E.C., Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 19 hours ago, Olaandref said: 21 hours ago, E.C. said: Haha, det var jo betryggende for meg som har tenkt å vaske i min E91 😄 Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta. Haha, var ikke meningen å ta nattesøvnen din 😂 Litt avstand funker fint 🙂 Aldri hatt trøbbel med motorvask, men er bevisst på at bilen skal i gang etterpå, og bli god og varm. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 Ufarligjør motorvask med et bilde av ol'reliable 🥰 fupsaker, Knekten, E.C. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 Ny vinkel, ny farge 😎 BimmerFan!, sveigis, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2022 Share Skrevet Juni 17, 2022 Timet det tydeligvis bra med å ta motorvask i dag når jeg ser lengre opp på siden her 😅 Blank sorte dual slat nyrer har blitt byttet ut med LCI nyrer med senter lakkert i blank sort 😊 Marius2002, BimmerFan!, mslello og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 18, 2022 Share Skrevet Juni 18, 2022 Saltkjelen, Reef89, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 18, 2022 Share Skrevet Juni 18, 2022 Flott att du støtter stat & næringsliv på møre 👏 Marius2002 og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå