papertiger Skrevet September 23, 2022 Share Skrevet September 23, 2022 Hyttebil. Husker nå hvor mye jeg likte todelt BMW-bakluke - for en genistrek! Orjan, Olaandref, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 Mens fruen klargjør til festmiddag ikveld ,kunne jeg gjøre mitt: Fiks ferdig : Dusy, Orjan, GtiGtr og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 Den beste bilen man får kjøpt fra Bmw p.d.d Og tviler på der kommer noe bedre i fremtiden... ( Det vere seg design utv/innv og drivlinje ) idapederse, GtiGtr, Orjan og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 idapederse, Marius2002, Skulebollen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 På 23.9.2022 den 19.26, papertiger skrev: Hyttebil. Husker nå hvor mye jeg likte todelt BMW-bakluke - for en genistrek! Genialt, uten tvil, ikke minst sparer det fangeren din bake for striper... papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 10 timer siden, Skulebollen skrev: Den beste bilen man får kjøpt fra Bmw p.d.d Og tviler på der kommer noe bedre i fremtiden... ( Det vere seg design utv/innv og drivlinje ) Har du handlet ny 7er❓ Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 42 minutter siden, Tony Soprano skrev: Har du handlet ny 7er❓ Ja fant ikke noen verdig erstattet til forrige.. Er ingen bil under millionen som kan måle seg 😅 Nå 740d med 2300kg hengervekt 👍 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 11 minutter siden, Skulebollen skrev: Ja fant ikke noen verdig erstattet til forrige.. Er ingen bil under millionen som kan måle seg 😅 Nå 740d med 2300kg hengervekt 👍 Du er faen ikke god!😂 men jeg liker det, nydelig! Og gratulerer med enda en sinnssyk bil, begynner å bli en del nå. Håper vi får se mer i tråden din mossing 92 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 37 minutter siden, Skulebollen skrev: Ja fant ikke noen verdig erstattet til forrige.. Er ingen bil under millionen som kan måle seg 😅 Nå 740d med 2300kg hengervekt 👍 Gratulerer 🤩 Virkelig lekker 👏 Legger du ut flere bilder i tråden din ? Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 Prep til EU på torsdag Av med spacerne, bare å få disse godkjent neste sesong vet jeg. HenrikSolberg, Reef89, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 Nattefrost på Haukeli 🥶 Dusy, Orjan, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 16 timer siden, Skulebollen skrev: Den beste bilen man får kjøpt fra Bmw p.d.d Og tviler på der kommer noe bedre i fremtiden... ( Det vere seg design utv/innv og drivlinje ) Gratulerer 😀 Hvordan gikk import prosessen? Fikk du kjøpt den uten svensk moms? Ellers enig, G11 og de øvrige tradisjonelle BMWene fra samme periode er absolutt en høydare…siste ordentlige BMW modellene kanskje? Vei videre ser ikke bra ut ref nyeste 7-serie 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 Marius2002, papertiger, Knekten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer 😀 Hvordan gikk import prosessen? Fikk du kjøpt den uten svensk moms? Ellers enig, G11 og de øvrige tradisjonelle BMWene fra samme periode er absolutt en høydare…siste ordentlige BMW modellene kanskje? Vei videre ser ikke bra ut ref nyeste 7-serie 😅 Måtte betale svensk mva, får den tilbake når norsk mva er betalt. Selger/forhandler klarte ikke skaffe vognkort i tide til jeg kom ( 14 dager 🙄 ) så fikk ikke betalt mva på grensa en gang... Bare rot 🙈 nå må jeg avgårde med bilen til en tollstasjon til uken når jeg får dokumentasjon fra forhandler.... Nok OT fra meg her😅 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 25, 2022 Share Skrevet September 25, 2022 Vasket og klar for EU-kontroll i morgen 🤞 StigJ, ///M-ini95, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå