papertiger Skrevet Desember 2, 2022 Share Skrevet Desember 2, 2022 9 hours ago, ahj said: Mangler bare LCI lamper nå Forsåvidt sant, men det er 10 laken jeg ikke har behov for å bruke på den bilen akkurat nå totalt sett er LCI lyktene finere å se til, men i mørket synes jeg nesten stripene i pre-LCI er vel så fine. 3 hours ago, ahj said: Må si at det er noe eget med 3l rekkesekser med noen turboer kombinert med adaptiv drive og komfortseter Gratulerer! Er så enig så enig, selv om jeg mangler noen turboer. Kan du være så snill å legge ut litt utfyllende info om denne i tråden din? ahj, fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 Grapsskjeten F11 etter helga Orjan, Walkabout, Reef89 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 Ser jo ikke akkurat grusomt ut med de hissige lagringshjulene på, heller ///M-ini95, Dusy, *MrB* og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 hemperen, Dusy, Marius2002 og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 Et lite bilde fra gårsdagen og et ifra idag med litt snø under bena🙂 alpinaen er en godt allround bil😃 Dusy, BrokeBoi, Marius2002 og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Tid for vask, det trengs! BrokeBoi, Walkabout, hanssae og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Desember 5, 2022 Share Skrevet Desember 5, 2022 Da ble det lagrings hjul ,sen vinter i år da:)enda ikke kommet snø her opp i nord:) sveigis, HakonLimseth, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Vindusprep på gang : Reef89, mslello, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Vindusprep på gang : Var storforbruker selv tidligere,aqua peal er den "nye" favoritten. Har prøvd mye siden Rainx tiden,men rainx og Aqua peal er de som jeg har fått til fungere i laveste hastigheter. Rainx har kort levetid som trekker ned. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Ikke ren bil, men skal dog inn på keramisk lakkforsegling neste uke samt noe XPEL folie 👍 Folk får klage det de orker på elbil, men til mitt bruk så er radiobilen perfekt. Savner ikke diesel traktoren et sekund. sveigis, E.C., Rita G og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 42 minutter siden, skoglund skrev: Var storforbruker selv tidligere,aqua peal er den "nye" favoritten. Har prøvd mye siden Rainx tiden,men rainx og Aqua peal er de som jeg har fått til fungere i laveste hastigheter. Rainx har kort levetid som trekker ned. Egentlig ikke noe storfan av Rain x jeg heller ,helt til jeg fikk kontakt med en av disse som forhandler dette og sa hvordan man skulle legge det riktig .Ble straks bedre likevel så skal annet stoff skaffes når denne er tom . Auqa peal ,da skal den testes .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Siden vi skal bruke x3’n i jula, måtte eg ta sjansen på å få vaska på den mildeste dagen den neste uka, -3 og litt snøvær underveis, gikk heldigvis greit😅 ekstremt fornøyd med coatingen og ppf’n med klarlakk som er på bilen, perlet godt allerede etter selaclean å skum. papertiger, Skulebollen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 Skitten å tørst Saltkjelen, fupsaker, hanssae og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Desember 6, 2022 Share Skrevet Desember 6, 2022 1 time siden, liffi skrev: Skitten å tørst Blir noen smiles Per miles på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 7, 2022 Share Skrevet Desember 7, 2022 Vinterstuk🥰 papertiger, BMWE39turbo, sveigis og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå