Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Eystein Ose skrev:

IMG_6577.thumb.jpeg.736b6a6108cce18620191092746ae3b7.jpeg

IMG_6586.thumb.jpeg.65eb4c4c8089748ad0cb82abd795a77d.jpeg

Sigøynercampen på Gustavsvik

Såg deg såvidt i innsjekken 😁 lykke til i natt og imorgen 😆 Flyter jo over jevnt på grasslettene her

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eystein Ose skrev:

Satser på det tåler en skvett😄 Hvor står dere?

Står på 313, bror min står på 314. Brukt hele dagen i dag på og vaske rent fortelt osv. Etter torevær med påfølgende gjørmehelvete😂 Meeen det jævligste er at her er så hinsides med brunsnegler borti skauen her, umulig og fote seg utenfor, sette fra seg ting på bakken osv.. sneglene kryper oppetter vognen og teltet og legger igjen ett slim som ikke går bort med vann og mikrofiber vertfall. Jævlig glad vi skal videre imorgen 😅 Verste plassen jeg har stått noensinne 🙈 ( campingen i seg selv er dog bra den ) 

 

Så mye Harrylys her at igår klarte jeg ikke lenger la vær. Reiste på Biltema og handlet inn alt som trengtes, og låg i baris i gjørma blant sneglene og koblet under vogna 😆

 

IMG_20240717_003413586.jpg

IMG_20240717_003708888_HDR.jpg

 

Forøvrig en snapshot fra i går:

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til vær i natt. Men både fortelt og vogn holdt tett🙈 Skal være meget bra vær fra i morgen av og frem til Søndag. Søndag drar vi videre ned til Ullared😅

 

Heldigvis ikke lagt merke til noen snigler her som vi står på 270.

 

Harrylys må man ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Skulebollen said:

Står på 313, bror min står på 314. Brukt hele dagen i dag på og vaske rent fortelt osv. Etter torevær med påfølgende gjørmehelvete😂 Meeen det jævligste er at her er så hinsides med brunsnegler borti skauen her, umulig og fote seg utenfor, sette fra seg ting på bakken osv.. sneglene kryper oppetter vognen og teltet og legger igjen ett slim som ikke går bort med vann og mikrofiber vertfall. Jævlig glad vi skal videre imorgen 😅 Verste plassen jeg har stått noensinne 🙈 ( campingen i seg selv er dog bra den ) 

 

Så mye Harrylys her at igår klarte jeg ikke lenger la vær. Reiste på Biltema og handlet inn alt som trengtes, og låg i baris i gjørma blant sneglene og koblet under vogna 😆

 

IMG_20240717_003413586.jpg

IMG_20240717_003708888_HDR.jpg

 

Forøvrig en snapshot fra i går:

Du har med skikkelig varmeovn for kunne sitte i shorts på ferie? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eystein Ose skrev:

Voldsomt til vær i natt. Men både fortelt og vogn holdt tett🙈 Skal være meget bra vær fra i morgen av og frem til Søndag. Søndag drar vi videre ned til Ullared😅

 

Heldigvis ikke lagt merke til noen snigler her som vi står på 270.

 

Harrylys må man ha! 

Var grunnen som ble så fuktig der vi sto at det flaut overalt 🙈 Lærer litt for hvert år, i år har vi lært at man MÅ ha presenning under Fiammateppet i forteltet🙈

7 timer siden, mr.pingu skrev:

Du har med skikkelig varmeovn for kunne sitte i shorts på ferie? :P 

Må jo ha shorts på ferie! Ingen tvil i at skal man ta sommerferien i Skandinavia, er det varmevifte og ikke AC det må invisteres i😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...