Saltkjelen Skrevet April 13 Skrevet April 13 Fikk coated sommerhjulene til M550d i går og omsider lagt om. Det var litt forskjell mellom hjulene til i3 og M550d.. Ingen, HalvorK, Fahad og 21 andre reagerte på dette 23 1
m-blå Skrevet April 13 Skrevet April 13 Morgensol på hytta første bildet. Var ute på en kjøretur her en dag og testet og kjøre økonomisk. Forbruk på 0,7 på mila må jo være godkjent på bensin V8’er. Må si at det var en del trafikk og noen unødvendige stopp. Uten trafikk som hindret, skulle jeg nok fått den under 0,7. Blir nok en stund til neste gang jeg prøver på dette…. Kjedeligt 🙈🤣 Syvert, skoglund, Ingen og 13 andre reagerte på dette 16
Skulebollen Skrevet April 13 Skrevet April 13 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Fikk coated sommerhjulene til M550d i går og omsider lagt om. Det var litt forskjell mellom hjulene til i3 og M550d.. Imponerende fin høyde på denne til og "bare" være senkefjærer 😊 papertiger og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
Dusy Skrevet April 13 Skrevet April 13 (endret) Endelig ute av dvalen 🥰 Endret April 13 av Dusy mathiseeen, Olaandref, Marius2002 og 20 andre reagerte på dette 23
sveigis Skrevet April 13 Skrevet April 13 Første testtur siden 25 januar og etter x antall timer skruing : skoglund, Olaandref, StigJ og 12 andre reagerte på dette 15
Ampera Skrevet April 13 Skrevet April 13 Omrokering i garasjen. Slavearbeider'n, Dusy, liffi og 16 andre reagerte på dette 19
Ampera Skrevet April 13 Skrevet April 13 Da har denne fått sin første kjøretur siden oktober. Olaandref, Slavearbeider'n, liffi og 17 andre reagerte på dette 20
liffi Skrevet April 14 Skrevet April 14 Saltkjelen, Dusy, BimmerFan! og 17 andre reagerte på dette 20
eivi91 Skrevet April 15 Skrevet April 15 Shadow Line-lister utgjorde mye syns jeg. 😃👍 papertiger, BimmerFan!, Reef89 og 8 andre reagerte på dette 11
Eystein Ose Skrevet April 15 Skrevet April 15 eivi91, Dusy, skoglund og 18 andre reagerte på dette 21
Fredrik 90 Skrevet April 15 Skrevet April 15 Hjemme igjen etter 26 år 👍 BimmerFan!, Tony Soprano, Ingvaldsen og 20 andre reagerte på dette 23
papertiger Skrevet April 15 Skrevet April 15 Endelig på med sommersko. I påsken som vanlig. Ble første vask samtidig, etter full lakkering av hele fronten. Ser endelig ut som de har fått nyansen riktig 👌🏻 Dusy, Ingvaldsen, Stawky og 10 andre reagerte på dette 13
papertiger Skrevet April 15 Skrevet April 15 45 minutes ago, Fredrik 90 said: Hjemme igjen etter 26 år 👍 Klasse! synes jeg ser en F11 i Alpina Blau bak der? Gleder meg til reisebrev Fredrik 90, Saltkjelen, KKME30 og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet April 15 Skrevet April 15 uglefossen, mathiseeen, ahj og 16 andre reagerte på dette 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå